Na een nachtje-doorhalen om mijn nieuwe WD NAS My Cloud Home aan het werk te krijgen zonder succes, heb ik toch besloten om dit ** terug te brengen. Mede dankzij een aantal forumleden -bedankt voor jullie feedback- ben ik ook erachter gekomen dat deze WD NAS met vele problemen komt aankloppen.
Ik zal vandaag deze dan ook terug brengen, maar dan kom ik op het volgende. Wat zijn goede alternatieven? Ik vond de 4TB voor zo een prijs wel ''goed'' 180EU met een kadobon van 50EU = 130EU.
Kan iemand mij een ''goed'' NAS aanbevelen? Ik wil er niet zo geavanceerde dingen mee doen.
Ik zal vandaag deze dan ook terug brengen, maar dan kom ik op het volgende. Wat zijn goede alternatieven? Ik vond de 4TB voor zo een prijs wel ''goed'' 180EU met een kadobon van 50EU = 130EU.
Kan iemand mij een ''goed'' NAS aanbevelen? Ik wil er niet zo geavanceerde dingen mee doen.
- Films en series downloaden, overzetten op de NAS en dit streamen via Plex (een enorme plus punt als ik ook bij deze films kan buiten mijn netwerk, als ik bijvoorbeeld op vakantie ben en enkel mijn mobiel heb)
- Simpele automatisaties draaien, zoals elke week automatisch de nieuwste episode downloaden van een on-going serie.
- In de nabije toekomst wil ik een beveilingscamera halen en monteren voor mijn voordeur. Deze zou ik ook willen aansluiten op de NAS