Toon posts:

HL weer werkend krijgen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje..
Draai sindskort windows xp. Enige wat ik geformateerd heb is m'n os partitie. Nu wil het dat ik hl nog altijd "geinstalleerd" op m'n harde schijf heb staan. Mede door het aantal mods wat ik geinstalleerd heb, het momenteel niet kunnen vinden van m'n originele hl cd , vraag ik me af of en hoe ik het spul werkend kan krijgen op deze manier (dus zonder alles opnieuw te heoven isntalleren, en zonder hl cd) ... Het gaat denk ik om de register entrys en evt dll'etjes...

Ps, ik heb het spul dus allemaal origineel..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:52
Op zondag 09 september 2001 13:09 schreef G3R10 het volgende:
Ik heb een klein probleempje..
Draai sindskort windows xp. Enige wat ik geformateerd heb is m'n os partitie. Nu wil het dat ik hl nog altijd "geinstalleerd" op m'n harde schijf heb staan. Mede door het aantal mods wat ik geinstalleerd heb, het momenteel niet kunnen vinden van m'n originele hl cd , vraag ik me af of en hoe ik het spul werkend kan krijgen op deze manier (dus zonder alles opnieuw te heoven isntalleren, en zonder hl cd) ... Het gaat denk ik om de register entrys en evt dll'etjes...

Ps, ik heb het spul dus allemaal origineel..
Post je cdkey maar ff, dan zullen we eens kijken of je hem echt origineel hebt ;)

Maar ga eens naar control panel->add or remove programs->add new programs->cd or floppy->browse en verwijs dan naar hl.exe. Tis maar een ideetje van me, ik weet niet of het gaat lukken. Succes

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

als je hl.exe opstart vraag ie onder win xp gewoon naar je serial.. dan gaat ie gewoon werken.. je mot wel opletten dat je opengl-drivers heb geinstalleerd...

bij mij vroeg ie alleen naar serial.. daarna ging ie gewoon verder.. zonder hl helemaal te installeren..

:) succes

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb je het überhaupt al geprobeerd? HL werkt gewoon hoor ook al herinstalleer je niet. (Inderdaad alleen ff key invullen). Althans zo werkt het bij mij :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
Yep ik heb het geprobeerd --> kreeg toen ingame allemaal "missing blalab.bla" errors .. najah ik probeer het wel weer een keer..

LOL @ Frick :P

Verwijderd

Topicstarter
En .. nee nog niet gelukt :( .. missing bla bla bla bla dit ...
Bah...

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
word goed zoeken dan... :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het werkt hier ook al 4 re-installs gewoon :)
De 4e keer was Win2k, en die draait al 8 maand soepel :7

Anyway, een wat gedetailleerdere foutmelding zou handig zijn.

Tip: update je Windows naar de staat waarin hij was voordat je formatteerde (DirectX en andere updates).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Foutmeldingen "can't find file.extensie" .. en hij gaat steeds vragen om m'n hl cd .. terwijl ik direct cs opstart... etc...

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 22:12 schreef G3R10 het volgende:
Foutmeldingen "can't find file.extensie" .. en hij gaat steeds vragen om m'n hl cd .. terwijl ik direct cs opstart... etc...
De cd heb je toch ook niet nodig, het staat op het doosje :)

En tja, die mensenvan valve zijn wel zo slim dat ze ook aan mods denken he. Een mod gebruikt nog steeds hl.exe alleen met speciale parameters.

Verwijderd

Topicstarter
/me knows..

Maar het probleem ligt d'r in dat hl.exe (-game cstrike) een aantal dirs/bestanden niet kan vinden --> waarchijnlijk door missende registry keys...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... als het niet teveel moeite is, zou dan evt iemand z'n registry entrys kunnen plaatsen van hl en cstrike?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 09 september 2001 22:33 schreef G3R10 het volgende:
/me knows..

Maar het probleem ligt d'r in dat hl.exe (-game cstrike) een aantal dirs/bestanden niet kan vinden --> waarchijnlijk door missende registry keys...
dat kan het niet zijn
want ik heb pas win2k er opgezet
was totaal clean
en had HL dir nog
had toen gewoon een snelkoppeling gemaakt naar
hl.exe
met erachter -console -game tfc
en toen vroegt hij alleen om de KEY verder niks
probeer is gewoon met -console er achter

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Topicstarter
Bass, heb ik allemaal al geprobeerd,
hl.exe -game cstrike -console -dev (zoals ik altijd gebruik) maar dan nog geeft ie dat soort errors, cd key heb ik allang goed ingevoerd...

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op maandag 10 september 2001 09:15 schreef G3R10 het volgende:
Bass, heb ik allemaal al geprobeerd,
hl.exe -game cstrike -console -dev (zoals ik altijd gebruik) maar dan nog geeft ie dat soort errors, cd key heb ik allang goed ingevoerd...
gooie de laaste patch er weer is over heen
want dit is echt raar ik heb maar 1x mijn hl hoeven teinstallen

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Foedoe je hebt geen regkeys nodig. Hij hoeft alleen je beeldinstellingen, en je cdkey in het register kwijt. Gelukkig anders moest ik elke keer HL reinstallen nadat ik een ghost hebt gedraait.

het ligt NIET aan de regkeys.

Steam

Pagina: 1