https://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics
Hier staat "Active Topics". Terwijl er verder 'Actieve onderwerpen' staat.
Hier staat "Active Topics". Terwijl er verder 'Actieve onderwerpen' staat.
Verkeerde been uit bed gestapt...?jadjong schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:22:
Dit is echt te kansloos voor woorden.
Heeft er iemand een aangepast stijl formulier om te oude woorden weer terug te zetten?
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 01-04-2024 09:36 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Er zijn ook beter uitgewerkte comments geweest hier😀.shoombak schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:51:
Er zijn beter uitgewerkte grappen geweest hier
Thanks bedanktGunner schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:36:
https://tweakers.net/instellingen/betafeatures/
je kan het hier weer uitzetten. @jadjong
IHDVJO*loki504 schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:07:
[...]
Er zijn ook beter uitgewerkte comments opmerkingen geweest hier😀.
[ Voor 3% gewijzigd door GENETX op 01-04-2024 13:32 ]
Ik had de stille hoop dat 'te gek voor woorden' en 'aangepast stijl formulier' (CSS) wel ergens een sarcasme detector zou laten ratelen.
[ Voor 34% gewijzigd door SkyStreaker op 01-04-2024 13:58 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
En ik kan niet tegen het gebruik van het woord 'Forums'.JukeboxBill schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:34:
Ik vind dat "Discussieruimte" wel mag blijven. Forum is inmiddels een onsmakelijk woord geworden.
Alleen jammer dat je dan de persoonsvorm verkeerd hebt vervoegd.Opifex schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:03:
Als taalvirtuoos kan ik deze wijziging alleen maar toejuichen! Ik bemerkt ...
Commandline FTW | Tweakt met mate
Een ty schrijffout. Bedoeld wordt: 'de envelop'. Dat is de sectie waar postbodes worden aangeboden en gezocht.nst6ldr schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:59:
Wat is "development"? Het klinkt soort van engels maar ik weet het niet zeker.
[Afbeelding]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
FreeReef.nl
Ik vind die juist te ver gaan, Forum is Latijn, dat de Engelsen die toevallig ook gebruiken neemt niet weg dat het geen Engels woord is.JukeboxBill schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:34:
Ik vind dat "Discussieruimte" wel mag blijven. Forum is inmiddels een onsmakelijk woord geworden.
I have stability. The ability to stab.
Inderdaad! Wat een ongelukkige typografische fout!Hero of Time schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:55:
[...]
Alleen jammer dat je dan de persoonsvorm verkeerd hebt vervoegd.
[ Voor 9% gewijzigd door Opifex op 01-04-2024 16:55 ]
En like tweakers ook even veranderen in tweakers leuk vinden? Of leuk vinden tweakers of gaan we voor vind tweakers leuk?SmurfLink schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:25:
[...]
Ik vind die juist te ver gaan, Forum is Latijn, dat de Engelsen die toevallig ook gebruiken neemt niet weg dat het geen Engels woord is.
De quickreply mag daarentegen wel nog even veranderd worden naar "Snelle Reactie"
Mijn opmerking betrof de associatie met het woord "forum" en een bepaalde politieke partij waarvan ik de naam niet wil noemen.SmurfLink schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:25:
[...]
Ik vind die juist te ver gaan, Forum is Latijn, dat de Engelsen die toevallig ook gebruiken neemt niet weg dat het geen Engels woord is.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
imho simpele grap. Er zijn voldoende websites die hun woordkeuze precies op deze manier aanpassen omdat ze zich bekommeren om 50+'ers.c-nan schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:13:
Bijna alles heeft een vreemde vertaling, 1 april enzo.
Dat woord staat niet in de van Dale.energydrank schreef op maandag 1 april 2024 @ 17:55:
Postreminder mag dan ook aangepast worden naar Post Herrinering!
[ Voor 26% gewijzigd door LED-Maniak op 01-04-2024 18:55 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Tjeerd schreef op maandag 1 april 2024 @ 17:49:
hoop ik echt dat dit blijft bestaan en er zelfs
[ Voor 4% gewijzigd door World Citizen op 01-04-2024 20:37 ]
FreeReef.nl
Voeg je nu ook de medeklinker nog even toe, die ontbreekt in je verbeterreactie.Opifex schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:54:
[...]
Inderdaad! Wat een ongelukkige typografische fout!
Bij deze heb ik de ontbrekende klinker toegevoegd!
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
De hele grap doet mij denken aan een van mijn eerste posts, waar ik heel erg interessant zat te doen en mijn CPU een "CVE" noem, ofwel een centrale verwerkings eenheid.izzet3838 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 00:04:
Het is weer opgelost.
Vond het best geinig, moest ff op de price watch, en ik keek ook direct mijn instellingen na.
Toen ik solide staat schijven las kon ik mijn lach niet meer inhouden
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Dank u!Gunner schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:36:
Hello. Is it me you're looking for?
Het schuifje bij https://tweakers.net/instellingen/betafeatures/ werkt (voor nu) nog steeds.Oon schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:13:
Het zal vast niet de juiste plek zijn, maar is er een kans dat we (een deel van) deze correcte Nederlandse termen (evt. optioneel) kunnen houden?
Er zijn er een aantal (zoals Prijskijk) die natuurlijk gewoon alleen grappig zijn, maar sommige andere vertalingen zijn oprecht betere termen dan de Engelse (al dan niet leenwoord) varianten.
Lijkt me toch wel een mooie kans om eens te kijken naar welke dingen evt. een correcte Nederlandse variant hebben die permanent gemaakt kan worden
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Bedankt voor de tip! Nu kan ik het terug aanzettenGunner schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:36:
ik ben dus niet de enige die dit ook heeft...S-te-fan schreef op donderdag 4 april 2024 @ 02:23:
1 april is weer afgelopen. Kan de optie er weer uit?
Het uitzetten van de beta feature werkt bij mij niet lijkt het want ik heb geen wijzingen opslaan knop.
En mijn profiel naam op mn eigen pagina is nu "s-te-ventilator"
Je hoeft niet op een (inderdaad niet bestaande) opslaan knop te klikken; de toggle omzetten zou genoeg moeten zijn. Kijk anders eens even in je developer console in je browser (meestal F12) in de console tab of je daar foutmeldingen ziet en anders in de network tab of je daar een request ziet op het moment dat je de toggle om zet.S-te-fan schreef op donderdag 4 april 2024 @ 02:23:
Het uitzetten van de beta feature werkt bij mij niet lijkt het want ik heb geen wijzingen opslaan knop.
[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 04-04-2024 03:01 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[ Voor 26% gewijzigd door crisp op 04-04-2024 08:09 ]
Intentionally left blank
Ik ging stukS-te-fan schreef op donderdag 4 april 2024 @ 02:23:
[...]
*sowieso
Ik was net van plan een post te doen, want ik merk hetzelfde. Dit lijkt te werken.crisp schreef op donderdag 4 april 2024 @ 08:08:
Als je vanuit de .plan de link voor niet-ingelogde gebruikers hebt gebruikt kan het zijn dat je nog een cookie hebt staan die de optie vanuit de instellingen overruled. Deze link klikken zou dat dan op moeten lossen: https://tweakers.net/?vertaalde-pagina=false
Omdat het al lang geen 1 april meer is
Intentionally left blank
Zo heb ik zelf ooit na een luie Duits-naar-Engelse vertaalactie gezorgd voor "gear-wheelio" in een vrachtwagenonderdelengegevensoplagsysteemS-te-fan schreef op donderdag 4 april 2024 @ 02:23:
sorry...azerty schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:09:
[...]
Maar ik vond het juist leuk om aan te houdenen had het dus expliciet terug aangezet...
Intentionally left blank
Kan het misschien aan als lange voorbereiding op 1 april van volgend jaar?
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
7400 Wp op het dak
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq