heb een laptop, ben gehackt, ondanks alle beveiligingen.. en ineens zie ik een bericht rechts onder dat ik mijn wifi limit is berijkt. lachen, mijn vrouw zit op het zelfde nerwerk , nergens last van !? contact met ziggo verklaard dat er niets aan de hand is en ik het voorbij de router moet zoeken.
ook zijn mijn gegevens op darkweb terecht gekomen. inmiddels al mijn ww op google paswoord managers, bekeken 60% delete, rest moeilijk ww gegeven. ook kreeg ik achterlijke mailtjes zoals; we weten van alles over je en smerige uitspraken? geblokkerd.
heb het gevoel dat ik na een paar oplichters te pakken nam door via PP mijn geld terug terug kreeg.!?
het bleef een week rustig en gvd, begint het weer ff tjes.restart en dan kan ik weer wat doen.
oplossing heb ik nog niet, en ook niet te veel kennis over dit soort problemen.
heeft iemand soort gelijke ervaringen mee gemaakt?
mvg karel :
ook zijn mijn gegevens op darkweb terecht gekomen. inmiddels al mijn ww op google paswoord managers, bekeken 60% delete, rest moeilijk ww gegeven. ook kreeg ik achterlijke mailtjes zoals; we weten van alles over je en smerige uitspraken? geblokkerd.
heb het gevoel dat ik na een paar oplichters te pakken nam door via PP mijn geld terug terug kreeg.!?
het bleef een week rustig en gvd, begint het weer ff tjes.restart en dan kan ik weer wat doen.
oplossing heb ik nog niet, en ook niet te veel kennis over dit soort problemen.
heeft iemand soort gelijke ervaringen mee gemaakt?
mvg karel :