macOS 26.2
de structured query language is your friend 
Ik geloof dat er wel een paar tooltjes waren voor Access, die alles voor je uit gaan poepen naar SQL, wat je dan kan importeren oid? Of maybe zelfs via MyODBC, ik heb zelf nl. nog nooit met Access > MySQL gewerkt.
Ik geloof dat er wel een paar tooltjes waren voor Access, die alles voor je uit gaan poepen naar SQL, wat je dan kan importeren oid? Of maybe zelfs via MyODBC, ik heb zelf nl. nog nooit met Access > MySQL gewerkt.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Laat me weten als het gelukt is, ik kom niet verderOp zondag 09 september 2001 16:35 schreef NewAgePerformance het volgende:
Vaag lekker die zooi in je mysql proppenGa ik ook maar is doen dan
macOS 26.2
Verwijderd
Waar kom je niet verder dan? Installeer myODBC...ga naar Access...File -> Export..ODBC en dan mySQL selecteren (ofzoiets ongeveer).
Op zondag 09 september 2001 23:04 schreef ml1 het volgende:
Waar kom je niet verder dan? Installeer myODBC...ga naar Access...File -> Export..ODBC en dan mySQL selecteren (ofzoiets ongeveer).
macOS 26.2
Gaan we proberen bedankt alvast (als het lukt)Op zondag 09 september 2001 23:43 schreef ml1 het volgende:
myODBC haal je bij www.mysql.com
ff installeren en klaar.
Ik had een progy gevonden om te converteren van acces naar mysql
ccess-to-MySQL is a program to move MS Access databases to MySQL server. Depending on your privileges on the target MySQL server, you can either export MS Access data into new database, or overwrite the contents of existing MySQL database.
maar dat ging ook niet goed
macOS 26.2
alvalt bedant voor de hulp bij het converteren.
macOS 26.2
Pagina: 1