Welke monitor raden jullie aan met usb hub en netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:06
Ik zoek
een computer monitor voor vooral zakelijk gebruik. Minimaal 24 inch. Maximaal 32 inch. Maar wat ik vooral wil is een usb hub met power delivery en netwerk aansluiting. Ook idealiter met een speaker. Webcam optioneel. Wat ik graag wil is: monitor op de stroom. USB c kabel naar laptop. En dat verder alles over deze ene kabel gaat. Moet lukken met een HP Elitebook g9 845 begreep ik. Verder dat ie in hoogte verstelbaar is en dat het scherm mat is.

Wat is je budget?
maximaal 500 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeur. Heb zelf alleen wat minder goede ervaringen met Acer. Dus dat merk niet.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
thuiskantoor. Idealiter laptop dicht zodat ik via het scherm ook webcam overneem. Echter build in webcams zitten vaak te hoog begreep ik. Dus geen must. Speakers wel handig. Maar ook geen must. Wat wel belangrijk is is de netwerk aansluiting en power.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:23
Een USB C hub en verder een ieder welke monitor lijkt me een stuk makkelijkere zoek optie waar je uiteindelijk ook meer monitor voor je geld krijgt.

Desnoods plak je die hub vervolgens achter op je monitor.

UGREEN Revodok USB C Hub met 4K@60Hz HDMI, Ethernet, PD100W, SD/TF, 2 USB 3.0, USB C Docking Station Compatibel met iPhone 15/15Pro,MacBook Air/Pro,iPad Pro/Air,Surface Pro,Galaxy,Steam Deck, enz. https://amzn.eu/d/33Qy35n

[ Voor 35% gewijzigd door Cyriel85 op 31-03-2024 21:04 ]

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59
Deze hebben we op 't werk, prima monitor voor kantoorgebruik:

uitvoering: Iiyama ProLite XUB2792QSN-B5 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Beiden bedankt. Andere inzichten. Maakt het moeilijk die hub. Scherm is mooi 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat had je zelf al gezocht en gevonden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:59
Cyriel85 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:02:
Een USB C hub en verder een ieder welke monitor lijkt me een stuk makkelijkere zoek optie waar je uiteindelijk ook meer monitor voor je geld krijgt.
@meermarco dit. Veel makkelijkere, en flexibelere optie. Kan je de hub ook nog los upgraden van het scherm in de toekomst.

Ik kan de LG 27UL550P-W Wit sterk aanraden. Ik heb de voorganger, en het zijn ontzettend fijne schermen voor productiviteit.

Ik heb de mijne aan een Arctic W1-3D monitor arm muurbeugel hangen. Hangt super stabiel en flexibel en geeft een hoop ruimte op je bureau terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Balance schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:10:
[...]

@meermarco dit. Veel makkelijkere, en flexibelere optie. Kan je de hub ook nog los upgraden van het scherm in de toekomst.

Ik kan de LG 27UL550P-W Wit sterk aanraden. Ik heb de voorganger, en het zijn ontzettend fijne schermen voor productiviteit.

Ik heb de mijne aan een Arctic W1-3D monitor arm muurbeugel hangen. Hangt super stabiel en flexibel en geeft een hoop ruimte op je bureau terug.
Bedankt. Ik zal het zeker overwegen. Nadeel vind ik die extra kabel. Maar goed, ook voordelen idd.

Monitor aan de muur gaat niet. Ik heb een hoog laag bureau. En gebruik dit ook best vaak :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
The Eagle schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:48:
Wat had je zelf al gezocht en gevonden?
Ik had zelf deze gevonden:
Philips 272B7QUPBEB

Lijkt compleet en alles te kunnen. Maar was benieuwd naar jullie inzichten en suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:59
@meermarco je hebt ze ook voor aan je bureau, beweegt je monitor mee.

Ik vind zelf 4k resolutie op 150% scaling heel fijn. Heb je 1440p werkruimte, maar is alles veel scherper (en dus rustiger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Bedankt. Ik ga het overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Toch besloten om voor een aio oplossing te gaan. Moet 3 jaar meegaan, en aangezien ik niet meer zo echt meemoet met het nieuwste, denk ik dat ik wel goed zit.

Ik heb de volgende opties zelf geselecteerd:
uitvoering: Philips B-line 276B1JH/00 Zwart

https://tweakers.net/pric...0-x-1440-169-ips-60hz.htm

Waar vooral de Dell me aanspreekt, want daar kun je de webcam zelf een beetje bijstellen. Nadeel van veel webams vind ik dat ze te hoog staan afgericht.

Dell is 466 bij goedkoopste winkel en 527 bij Dell zelf.

Wat zeggen jullie van de gemaakte keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Qua formaat heb ik gekozen voor 27 inch trouwens. 32 is echt te groot voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:54
Ik gebruik zelf deze in combinatie met mijn Macbook M1 Pro 14"
Iets boven budget maar wellicht toch de moeite waard om te bekijken.

uitvoering: Dell UltraSharp U2724DE Aluminium, Zilver, Zwart

Zeer fijne monitor met heel veel aansluitmogelijkheden.
en 90 Watt power delivery voor het opladen van je laptop.
En naast dat ook nog eens 120hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Bedankt. Ik ga toch echt een een complete alles in 1. Ik ga de Dell toch maar bestellen binnenkort. Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meermarco
FYI Ik heb de Dell P2724DEB aangeschaft. Ideaal voor mij. Slechts 1 kabel van monitor naar de laptop, en daar gaat dan speaker, webcam, ethernet, beeld, en 90watt Power delivery doorheen.

Daarnaast is het voor mijn doeleinden een prima 'beeld' scherm qua scherpte etc.

Bedankt
Pagina: 1