Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jespurtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-03 13:59
Ik heb een Denon X4700H AVR staan die het altijd probleemloos deed. Nadat ik thuis kwam van een tweeweekse trip had ik plots problemen met het thuisnetwerk.
De AVR wordt door geen enkel ander apparaat meer gezien. Spotify op verschillende apparaten, PC en laptop, remote control apps, niets ziet de AVR nog.

Er is nog wel netwerk verbinding, de internetradio werkt bijvoorbeeld. Als ik op mijn router inlog staat hij er ook gewoon tussen.

Wat ik geprobeerd heb:
-Alles uit en aan. (AVR, router, mobieltjes/computers)
-Alles gecontroleerd op updates
-AVR en router naar fabrieksinstellingen teruggezet/gerestored en opnieuw ingesteld

De Denon klantenservice is niet heel behulpzaam, kan iemand hier mij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Is de router van jou of de provider?
Zit de versterker op de wifi of de kabel?
Ziet de laptop of de telefoon wel de versterker (puur het ip dus los van Spotify)?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58

CyBeRSPiN

sinds 2001

Welk IP adres heeft de Denon. Ga dan naar http://[ip adres], werkt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jespurtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-03 13:59
De Router is van de provider, een Zyxel T-54.
De versterker zit op wifi, IP van de versterker kan uberhaupt niet gevonden worden.

Ik wilde net gaan testen of ik naar het IP adres kon gaan maar het lukte de AVR niet meer om in te loggen op het netwerk...
Ik heb de netwerkkabel maar even uit mijn PC getrokken om in Denon te testen, daarmee functioneert alles wel naar behoren. Als ik via de kabel naar http://[ip adres] ga krijg ik overigens een "Deze site is niet bereikbaar, [ip adres] heeft de verbinding geweigerd."

Het was niet perse mijn bedoeling om een netwerkswitch met extra kabel te gaan gebruiken. Ik ga morgen kijken of ik weer via wifi op het netwerk kan komen, suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:01
Welk IP adres krijgt de Denon als je deze via WiFi verbdindt? Andere vraag lukt het om de Denon draadloos te laten verbinden (vanuit de Denon zelf gezien)?