Mijn vraag
Ik wil upgraden, en ben onlangs gaan luisteren naar de Yamaha A6A en de Arcam AVR11.
Met mijn setup, in ieder geval de bookshelves, vond ik bij de Arcam duidelijke verschil hoorbaar tussen instrumenten. Alsof er een soort filter werd weggehaald vergeleken met de Yamaha A6A.
Maar ik zit een beetje met de data op papier, de Arcam ziet er op papier voor de prijs niet geweldig uit.
Op internet kom ik niet verder, dus vandaar hier mijn vraag. Daar zijn mensen niet lyrisch over de Arcam AVR11. Het is mij niet te doen om Dirac en kan de Arcam krijgen voor dezelfde prijs als de Yamaha.
Alles reacties worden gewaardeerd, bedankt!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Front ELAC BS 244.3
Center ELAC CC 241.3
Dolby ELAC TS 3030 (liggen op de 244.3)
Rear ELAC BS 302
Sub SVS 3000
En momenteel de
Denon x2400h, vond het belangrijker eerst te investeren in de speakers.
Ik wil upgraden, en ben onlangs gaan luisteren naar de Yamaha A6A en de Arcam AVR11.
Met mijn setup, in ieder geval de bookshelves, vond ik bij de Arcam duidelijke verschil hoorbaar tussen instrumenten. Alsof er een soort filter werd weggehaald vergeleken met de Yamaha A6A.
Maar ik zit een beetje met de data op papier, de Arcam ziet er op papier voor de prijs niet geweldig uit.
Op internet kom ik niet verder, dus vandaar hier mijn vraag. Daar zijn mensen niet lyrisch over de Arcam AVR11. Het is mij niet te doen om Dirac en kan de Arcam krijgen voor dezelfde prijs als de Yamaha.
Alles reacties worden gewaardeerd, bedankt!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Front ELAC BS 244.3
Center ELAC CC 241.3
Dolby ELAC TS 3030 (liggen op de 244.3)
Rear ELAC BS 302
Sub SVS 3000
En momenteel de
Denon x2400h, vond het belangrijker eerst te investeren in de speakers.