PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
En wat plakplintjes of een kitje.
[ Voor 46% gewijzigd door Sethro op 30-03-2024 11:46 ]
Wise enough to play the fool
Je wil het laminaat het liefst doorleggen onder het kozijn.
My favorite programming language is solder.
Het is alleen een ijzer kozijn en een huurhuis. Ik wil geen dingen vernielen zeg maarPuch-Maxi schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:50:
Koos heeft hier wel goede tips voor:
[YouTube: Timmertip 477 Laminaatplint op rare hoeken]
Je wil het laminaat het liefst doorleggen onder het kozijn.

Ik denk inderdaad dat dit wel de mooiste oplossing is. Ik ga me eens verdiepen in wat er kwa neuten beschikbaar zijn.teacher schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:45:
Op de deurpost een neut. Sowieso ff de kiertjes met plakplintjes doen.
Plakplintjes sowiezo voor de kiertjes
[ Voor 29% gewijzigd door Zakkenwasser op 30-03-2024 12:22 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Die kan je vaak hoger schuiven (niet altijd)Zakkenwasser schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:13:
[...]
Het is alleen een ijzer kozijn en een huurhuis. Ik wil geen dingen vernielen zeg maar
Als het je niet om de kiertjes gaat, ( sorry, ik had je dan verkeerd begrepen.) zou ik het gewoon aan elkaar kitten zodat het niet opvalt, je huis inrichten en nemand ziet er meer iets van.
Blokje vuren, fijn zaagje en je maakt iets op maat.Zakkenwasser schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:13:
[...]
Het is alleen een ijzer kozijn en een huurhuis. Ik wil geen dingen vernielen zeg maar
[...]
Ik denk inderdaad dat dit wel de mooiste oplossing is. Ik ga me eens verdiepen in wat er kwa neuten beschikbaar zijn.
Plakplintjes sowiezo voor de kiertjes

Wise enough to play the fool
In de startpost staat dus dat hij geen zaag heeft.teacher schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 13:28:
[...]
Blokje vuren, fijn zaagje en je maakt iets op maat.
Gewoon plakplintjes onder de deur en de rest afkitten. Je ziet het nu omdat je op de grond op je buik ernaar ligt te kijken.
Straks staat er een kast en een stoel en heb je wat anders om naar te kijken.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
En die plakplintjes ga je met je tanden in verstek afkorten?No Hands schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 13:54:
[...]In de startpost staat dus dat hij geen zaag heeft.
Gewoon plakplintjes onder de deur en de rest afritten.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
PlintenschaarYaksa schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 14:18:
[...]
En die plakplintjes ga je met je tanden in verstek afkorten?
Veroordeel niet, verwonder u slechts