Bank/zetel levering aan huis in Belgie door Ikea

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss-nostalgic
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-08-2024
Heeft iemand hier wel eens een zetel/bank laten leveren door Ikea en dan de oude weer mee laten nemen? Door de een bij Ikea wordt gezegd dat de oude zetel bij levering van de nieuwe gelijk wordt meegenomen maar de ander bij Ikea zegt dat een dag later pas de oude zetel wordt opgehaald!?!?. Op de bestelbon staat inderdaad dat de ophaling van de oude een dag later is maar er is mij verzekerd in de winkel dat ik daar niet naar moet kijken en dat de oude gelijk bij levering van de nieuwe wordt meegenomen. Aan de telefoon zegt met dat de oude een dag later wordt opgehaald. 😭😭😭😭😭😭 Iemand hier ervaring mee, hoe gaat het in werkelijkheid? |:(

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 21:44
Hier staat dat als je de retour service hebt gekocht à €29 dan nemen ze net zoveel zitbanken mee als dat ze komen afleveren.

Dus afgaande op de website zou ik zeggen dat ze het direct meenemen.

https://www.ikea.com/be/n...service/services/removal/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:34
Gewoon nieuwsgierig, wat doet die ene dag er toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:56
Bij mij namen ze hem meteen mee, maar ik moest ze er wel op wijzen.

Week later konden ze weer komen, 2 onderdelen waren kapot aangeleverd (doen ze niet aan kwaliteitscontrole oid, het houten frame was doormidden en stof was open gescheurd bij ander deel, wilde nog voorstellen om kapotte stof bij houten breuk deel te doen, zodat ik iig 1 goede kant had, maar ze wilden alles dat stuk was mee terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss-nostalgic
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-08-2024
S-te-fan schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 01:32:
Hier staat dat als je de retour service hebt gekocht à €29 dan nemen ze net zoveel zitbanken mee als dat ze komen afleveren.

Dus afgaande op de website zou ik zeggen dat ze het direct meenemen.

https://www.ikea.com/be/n...service/services/removal/
Omdat ik dan met 2 zetels zit en ik woon in een studio. En omdat ik dan weer de hele dag thuis moet blijven. Ik vind het gewoon onlogisch dat ze speciaal terugkomen om de oude zetel op te halen. Maar bedankt voor je link!
Frontysco schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 09:09:
Gewoon nieuwsgierig, wat doet die ene dag er toe?
Omdat ik dan met 2 zetels zit en ik woon in een studio. En omdat ik dan weer de hele dag thuis moet blijven. Ik vind het gewoon onlogisch dat ze speciaal terugkomen om de oude zetel op te halen. Maar bedankt voor je link!

[ Voor 24% gewijzigd door miss-nostalgic op 09-04-2024 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-08 12:00
Bij IKEA krijg je ook pas de nacht ervoor een bericht over hoe laat ze komen de volgende dag dus het is moeilijk plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Of out of the box, je laat de oude zetel een dag ervoor ophalen door een lokale kringloopwinkel. Of verkoopt deze of geef deze weg op een tweedehands site. Zo heb ik dat een aantal jaar geleden gedaan. 1 avond televisie kijken op eetkamerstoelen is ook niet zo onoverkomelijk.
Pagina: 1