Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de prijs die ik nu heb (1200). Maar als ik relatief veel performance kan krijgen voor een lage prijs is het te overwegen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een sata HDD en een sata SSD (ik den ksamsung evo 850 500gb)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg performance om de nieuwe games relatief goed te spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet het gewoon goed doen, maakt niet veel uit hoe het uitziet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Laatste check of alles compatible is en misschien toelichting waarom de meeste mensen voor een ATX (Standard) moederbord gaan ipv een Micro-ATX (µATX). Heb namelijk meerdere video's gekeken en ze gaan meestal voor een ATX ook in budget video's.
Ik heb beide moederborden toegevoegd die ik aan het bekijken ben. Daarnaast wil ik ook nog nieuwe fans kopen voor in de case. (2 lijken me niet genoeg)
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de prijs die ik nu heb (1200). Maar als ik relatief veel performance kan krijgen voor een lage prijs is het te overwegen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een sata HDD en een sata SSD (ik den ksamsung evo 850 500gb)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg performance om de nieuwe games relatief goed te spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet het gewoon goed doen, maakt niet veel uit hoe het uitziet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Laatste check of alles compatible is en misschien toelichting waarom de meeste mensen voor een ATX (Standard) moederbord gaan ipv een Micro-ATX (µATX). Heb namelijk meerdere video's gekeken en ze gaan meestal voor een ATX ook in budget video's.
Ik heb beide moederborden toegevoegd die ik aan het bekijken ben. Daarnaast wil ik ook nog nieuwe fans kopen voor in de case. (2 lijken me niet genoeg)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 177,90 | € 177,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650M D3HP | € 119,- | € 119,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7700 XT 12GB GDDR6 | € 429,- | € 429,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 99,- | € 99,- |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 95,38 | € 95,38 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 1TB | € 71,89 | € 71,89 |
Totaal | € 1.309,72 |