Wandcontactdoos UTP + stroom in 1 plaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesaucychef
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 16:04
Hoi allen,

Ik meen te herinneren een jaar of 2 geleden een dubbele stroom wandcontactdoos gezien te hebben, met aan de bovenkant van de plaat een aansluiting voor UTP-kabels. Als ik Google kom ik nergens op uit. Volgens mij was het merk Busch Jaeger maar dat weet ik niet helemaal zeker meer. Herinnert iemand zich deze toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:35
Waren het geen usb oplaadpoorten?

Je kunt natuurlijk wel data en wcd in een 2-voudig afdekraam doen. Maar dan moet je ook 2x aanvoer hebben naar die combi want data en stroom kan niet door dezelfde doorvoer. (Ervan uitgaande dat je vd draad gebruikt en we het hier hebben over inbouw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesaucychef
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 16:04
Ja dan zou ik ruimte moeten inhakken voor nog een doosje, dat hoop ik een beetje te voorkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lijkt me sterk. 230v met ingebouwde usb poorten zou kunnen, maar 230v en netwerk / laag voltage mogen bouwkundig niet eens door de zelfde leiding iirc, dus ook niet samen in een doos uitkomen.
Dan zijn er dus in principe ook geen inbouw dozen voor verkrijgbaar, want geen vraag.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)