Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:51
Is het mogelijk om op het scherm van mijn auto de tablet met navigatie te tonen en via het scherm te bellen met mijn telefoon.
Nu lukt alleen één van de twee.

Op mijn tablet van mijn werk kan ik namelijk direct op het adres klikken waardoor google maps gelijk dat adres pakt en navigeert. Dit kan door Android Auto gelijk op mijn dashboardscherm.
Echter bellen gaat niet via mijn tablet. En mijn telefoon is dan ook niet meer gekoppeld.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Artwido schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:22:
Is het mogelijk om op het scherm van mijn auto de tablet met navigatie te tonen en via het scherm te bellen met mijn telefoon.
Nu lukt alleen één van de twee.

Op mijn tablet van mijn werk kan ik namelijk direct op het adres klikken waardoor google maps gelijk dat adres pakt en navigeert. Dit kan door Android Auto gelijk op mijn dashboardscherm.
Echter bellen gaat niet via mijn tablet. En mijn telefoon is dan ook niet meer gekoppeld.
Dit kan alleen als je auto (navigatie/computer) twee Bluetooth radio's aan boord heeft en dus twee apparaten tegelijk kan koppelen. Zo niet moet je navigeren via je telefoon (kan ook gewoon, lijkt me?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:26:
[...]

Dit kan alleen als je auto (navigatie/computer) twee Bluetooth radio's aan boord heeft en dus twee apparaten tegelijk kan koppelen. Zo niet moet je navigeren via je telefoon (kan ook gewoon, lijkt me?).
Dan zal ik idd mijn telefoon koppelen en navigeer ik voor mijn werk via mijn tablet. Of ik spreek het adres even in .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Artwido schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 16:35:
[...]

Dan zal ik idd mijn telefoon koppelen en navigeer ik voor mijn werk via mijn tablet. Of ik spreek het adres even in .
Als je android auto hebt kun je toch ook gewoon de navi van/op je telefoon gebruiken? Ik zie niet waarom dat geen optie is, waarom moet de navi perse via de tablet lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 16:44:
[...]

Als je android auto hebt kun je toch ook gewoon de navi van/op je telefoon gebruiken? Ik zie niet waarom dat geen optie is, waarom moet de navi perse via de tablet lopen?
Omdat de adressen die ik dagelijks bezoek al op mijn tablet gelijk gekoppeld zijn aan google maps. Het is minder omslachtig om deze eerst te moeten intikken of inspreken. Het lijkt niet veel extra werk maar wanneer je dit dagelijks een paar keer per dag moet doen is het wel omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hoi, je topicstarter is wat karig qua informatie. Over welk toestel heb je het, welke auto, wat heb je allemaal zelf al geprobeerd met welk resultaat, etc.
Zou je de topicstart willen aanvullen met zo veel mogelijk relevante informatie? Hoe duidelijker je topicstart, hoe beter we je kunnen helpen :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1