Office 365 (5 devices) pro of personal

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 20:24
Graag wil ik een key kopen voor office 365 (5 devices).

Via de bekende key sites, zie ik ook de versie: Office 365 pro lifetime. Deze is juist goedkoper dan de personal. Ik heb geen onedrive nodig (want dat ontbreekt).

Bij Alibaba worden deze keys zelfs voor 3USD verkocht.

Maar dit zijn toch keys die bedrijven 'managen'? En als de handelaar denkt, ben er klaar mee, werkt je office niet meer. Daarnaast hebben deze bedrijven dan inzicht in jouw gebruik? Laatste vraag: is de PRO ook wel legaal voor mij om te gebruiken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat je de offline versie lijkt te zoeken, verplaats ik even van Serversoftware en clouddiensten naar CSA. Zoek in CSA ook even naar andere topics met dezelfde vraag.

Verder:

Office365 lifetime bestaat AFAIK niet. Gejatte accounts bestaan wel. Random Google hit
e ontvangt een willekeurig gegenereerde gebruikersnaam en wachtwoord (zal bij het inloggen om een ​​nieuw wachtwoord vragen).
E-mailadres en accountnaam zijn VOORGEGENEREERD, kunnen niet worden gewijzigd en je kunt dit account niet koppelen aan een bestaand account.
Sja. Je kunt dan echt niet verwachten dat het valide is...

Pro: als je een nette licentie koopt bij een nette winkel kan dat gewoon ja. Ga er bij Alibaba etc van uit dat het op z'n best donkergrijs is. Als je voor 20 euro een fiets koopt van een junk, is er een kans dat het z'n eigen fiets is. Maar ik zou er niet van uit gaan.

Enterprise-licenties kan je niet (edit: niet legaal en niet met enige garantie) tweedehands kopen, tenzij je in een keer alle licenties koopt van de originele koper en dat zijn er niet 5.

Suggestie: categorie: Officesoftware en suites

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 20:24
Duidelijk, had al zo'n vermoeden. Ik sla over.