Kan iemand mij vertellen hoe ik me winamp playlist kan uitprinten??? Er is 1 of andere sneltoets voor dat je je lijst in windows explorer krijgt maar ik ben hem vergeten en kan hem niet meer vinden!
Je kan html-file van makenOp zondag 09 september 2001 12:29 schreef zorba het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik me winamp playlist kan uitprinten??? Er is 1 of andere sneltoets voor dat je je lijst in windows explorer krijgt maar ik ben hem vergeten en kan hem niet meer vinden!
--> Misc (van je playlist-window) --> misc --> generate HTML PlayList
Defunctus Deo Juvente
of gewoon op je playlist staan en
doen
code:
1
| ctrl + alt + g |
doen
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Handig om het lijstje van wat je allemaal hebt mee te nemen naar school om zo mensen een eigen cd te laten samenstellen
Klein tipje dan:Op zondag 09 september 2001 15:59 schreef Hydrogen het volgende:
Handig om het lijstje van wat je allemaal hebt mee te nemen naar school om zo mensen een eigen cd te laten samenstellen
ALs je dan ee ncd moet branden, zoek de nummers dan op in winamp en gebruik de write to disc plugin... omdat als je bestandsnamen niet te begrijpen zijn ,en ze allemaal door elkaar staan, je hard moet zoeken om je cd vol te krijgen!
en met de write to disk plug-in staan de nummers in wav op je hd, en dat scheelt bij een langzame computers zonder burnproof brander een hoop ceedeetjes (ik spreek uit ervaring!)
We've got that ring of confidence
Pagina: 1