Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal ik gaan gamen met dit systeem alsmede licht kantoor gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Vanuit m'n werk heb ik een budget van 1.000€ gekregen, hierboven op wil ik een bedrag van +- 500€ bijleggen. Totaal mag het systeem dus om en nabij de 1.500€ kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de randapparatuur zoals monitor, muis en toetsenbord al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na wat onderzoek heb ik het volgende systeem in elkaar gezet:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren. Liefst wil ik wel een systeem wat de komende jaren vooruit kan zonder probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik een stille pc die wat zuinig met de stroom omgaat. Verder heb ik geen eisen/wensen.
Ga je overklokken?
In de toekomst wellicht, voor nu niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al wat redelijk onderzoek gedaan en de nodige topics/videos bekeken. Graag zou ik advies willen over wat er wellicht beter kan of waar ik eventueel een goedkopere optie zou kunnen kiezen die ik zelf wellicht over het hoofd heb gezien.
Bedankt alvast
Voornamelijk zal ik gaan gamen met dit systeem alsmede licht kantoor gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Vanuit m'n werk heb ik een budget van 1.000€ gekregen, hierboven op wil ik een bedrag van +- 500€ bijleggen. Totaal mag het systeem dus om en nabij de 1.500€ kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de randapparatuur zoals monitor, muis en toetsenbord al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na wat onderzoek heb ik het volgende systeem in elkaar gezet:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 313,43 | € 313,43 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 185,- | € 185,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 | € 579,- | € 579,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 55,06 | € 55,06 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5EU016G-R6400GDLA | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750e V2 | € 99,- | € 99,- |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,75 | € 124,75 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.555,14 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren. Liefst wil ik wel een systeem wat de komende jaren vooruit kan zonder probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik een stille pc die wat zuinig met de stroom omgaat. Verder heb ik geen eisen/wensen.
Ga je overklokken?
In de toekomst wellicht, voor nu niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al wat redelijk onderzoek gedaan en de nodige topics/videos bekeken. Graag zou ik advies willen over wat er wellicht beter kan of waar ik eventueel een goedkopere optie zou kunnen kiezen die ik zelf wellicht over het hoofd heb gezien.
Bedankt alvast