Toon posts:

Matsushita 80x80 mm fan specs....

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, goedemiddag allemaal,

Ik heb effe snel een vraagje. Ik heb uit een oude Commodore computer (386sx-25) een 80x80 mm fan gesloopt. Dit is een Matsushita SF80 FAN Motor, ASF82271001. Omdat ik weet dat zij nu die Panaflo spullen maken wilde ik weten of iemand van deze fan de specs heeft... ik heb gezocht op het Internet, maar kan er geen info over vinden...

..........Anybody ??

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56
vraagje : waarvoor heb je in hemelsnaam specs nodig van die fan ????

nee ik weet het niet

Verwijderd

Topicstarter
CFM, dBa... dat soort dingen.. is wel fijn om te weten voordat ik hem met veel moeite inbouw...

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:14

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Geluid hoor je toch zelf als je hem ff aanzet :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Mee eens, maar toch wil ik het graag van tevoren weten.. voordat ik weer voor niks een blowhole dremel....

R.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:11

Sick Nick

Drop the top!

Je kan toch ook gewoon het kabeltje aansluiten zonder hem in je kast in te bouwen. Zet die fan gewoon bovenop je case en sluit hem aan. Dan hoor je meteen hoeveel geluid hij maakt, je kan voelen hoeveel lucht hij blaast. Bevalt hij, bouw je hem in. Zo niet, dan leg je hem weg. Simpel toch :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik ook altijd..... helaas, op het moment dat je ze dan inbouwd en met onderdruk gaat spelen beginnen ze lawaai te maken.....

R.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Steek je vinger erin om te kijken hoeveel RPM die is })
Pagina: 1