Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem komt op de slaapkamer van mijn jongste zoon, hij heeft daar een Oled 4k 55 inch TV, omdat er geen ruimte is voor een bureau, wil ik hem een kast in elkaar zetten, dat vooral wordt gebruikt voor gaming, en straks wat huiswerk.
Het is vooral bedoelt om goed mee te kunnen gamen.
Hij speelt vooral fortnite, en misschien in de toekomst wat andere shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht aan een bedrag zo rond de 1300-1600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alleen een draadloze gaming toetsenbord en muis van logitec. En dan de 55 inch 4k TV.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede snelle processor die lekker samenwerkt met een snelle GPU., om met de mooist mogelijke graphics, en zoveel mogelijk FPS lekker snel te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf een AMD processor, en een Nvidia videokaart in mijn eigen systeem, denk dat dit wel een mooie combi is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Gewoon een goed systeem, waar die een tijd mee door kan.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zou graag het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem binnen mijn budget willen, met het meest bang for the buck.
En alle info, en adviezen zijn van harte welkom hier..
Systeem komt op de slaapkamer van mijn jongste zoon, hij heeft daar een Oled 4k 55 inch TV, omdat er geen ruimte is voor een bureau, wil ik hem een kast in elkaar zetten, dat vooral wordt gebruikt voor gaming, en straks wat huiswerk.
Het is vooral bedoelt om goed mee te kunnen gamen.
Hij speelt vooral fortnite, en misschien in de toekomst wat andere shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht aan een bedrag zo rond de 1300-1600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alleen een draadloze gaming toetsenbord en muis van logitec. En dan de 55 inch 4k TV.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede snelle processor die lekker samenwerkt met een snelle GPU., om met de mooist mogelijke graphics, en zoveel mogelijk FPS lekker snel te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf een AMD processor, en een Nvidia videokaart in mijn eigen systeem, denk dat dit wel een mooie combi is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Gewoon een goed systeem, waar die een tijd mee door kan.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zou graag het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem binnen mijn budget willen, met het meest bang for the buck.
En alle info, en adviezen zijn van harte welkom hier..
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 236,69 | € 236,69 |
| 1 | Moederborden | MSI B650M GAMING PLUS WIFI | € 152,61 | € 152,61 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4070 SUPER EVO 12GB GDDR6X | € 651,86 | € 651,86 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 84,98 | € 84,98 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Zwart | € 111,64 | € 111,64 |
| 1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 750W - TT Premium Edition | € 105,99 | € 105,99 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,01 | € 124,01 |
| Totaal | € 1.566,78 | |||