Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen, games zoals warzone, fifa, forza horizon en natuurlijk later nog eventueel andere games
Wat mag het systeem gaan kosten?
circa 2k ex verzendkosten en assemblage. Duur puur voor de pc zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee ga alles van scratch bouwen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goede videokaart en een cpu die goed samenwerken, minimaal 1tb ssd en minimaal 16gb werkgeheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil alles bijna wit hebben, dus behuizing gaat of de O11 of H9’Flow worden. Ik wil dus ook de kabels en fans alles in wit en de rgb lights ook in wit hebben, wat je ongeveer ziet op youtube videos
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
heb geen verstand van energieverbruik, maar natuurlijk het liefst zuinig en zo min mogelijk geluid
Ga je overklokken?
weet niet hoe safe het is maar als het kan dan waarom niet [code][/code][quote]
[/quote]
Wat verwacht je van ons?
Ik wil feedback op de volgende build hieronder, wat kan hieraan beter, misschien ook beetje onderbouwt zodat ik wat kan leren
vooral gamen, games zoals warzone, fifa, forza horizon en natuurlijk later nog eventueel andere games
Wat mag het systeem gaan kosten?
circa 2k ex verzendkosten en assemblage. Duur puur voor de pc zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee ga alles van scratch bouwen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een goede videokaart en een cpu die goed samenwerken, minimaal 1tb ssd en minimaal 16gb werkgeheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil alles bijna wit hebben, dus behuizing gaat of de O11 of H9’Flow worden. Ik wil dus ook de kabels en fans alles in wit en de rgb lights ook in wit hebben, wat je ongeveer ziet op youtube videos
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
heb geen verstand van energieverbruik, maar natuurlijk het liefst zuinig en zo min mogelijk geluid
Ga je overklokken?
weet niet hoe safe het is maar als het kan dan waarom niet [code][/code][quote]
[/quote]
Wat verwacht je van ons?
Ik wil feedback op de volgende build hieronder, wat kan hieraan beter, misschien ook beetje onderbouwt zodat ik wat kan leren

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 381,15 | € 381,15 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER AERO OC 12G | € 727,99 | € 727,99 |
1 | Behuizingen | NZXT H9 Elite Wit | € 262,91 | € 262,91 |
1 | Waterkoeling | DeepCool LT720 Wit | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Ventilators | Lian Li Uni Fan SL-INF 120 RGB Single Pack Wit, 120mm | € 29,45 | € 29,45 |
1 | Ventilators | Lian Li Uni Fan SL-INF 120 RGB Triple Pack Wit, 120mm | € 93,86 | € 93,86 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2D6000C36W | € 137,63 | € 137,63 |
1 | Voedingen | Lian Li SP750 Zwart | € 129,95 | € 129,95 |
1 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 129,- | € 129,- |
Totaal | € 2.245,84 |
[ Voor 33% gewijzigd door ctkinggg op 27-03-2024 23:57 ]