Ik ben een echte smarthome beginner en ik wil graag leren werken met Shelly (en evt. met HA). Ik ben momenteel mijn huis aan het renoveren en heb de optie om gemakkelijk een drukknopschakelaar (Jung 531EU) aan beide kanten van het bed toe te voegen. Met elk van beide schakelaars wil ik de Hue-lampen aann- of uitschakelen, afhankelijk van hun huidige status. De lampen zijn niet met de schakelaars verbonden, het gaat om een tafel- en vloerlamp.
Ik ken de Hue Wall Switch module, maar ik wil dit graag oplossen met Shelly omdat ik zeker weet dat ik deze nieuwe kennis in de toekomst kan gebruiken.
Ik dacht eraan om 2x Shelly aan te schaffen. Ik zou elke Shelly 1 instellen om te werken in de modus 'detached'. Voor de integratie zou ik HA gebruiken en mijn Hue-lampen schakelen op basis van druksignalen van de schakelaars.
Welke Shelly past het beste bij mijn situatie? Zou een Shelly 1 Mini (gen3) volstaan?
Ik ken de Hue Wall Switch module, maar ik wil dit graag oplossen met Shelly omdat ik zeker weet dat ik deze nieuwe kennis in de toekomst kan gebruiken.
Ik dacht eraan om 2x Shelly aan te schaffen. Ik zou elke Shelly 1 instellen om te werken in de modus 'detached'. Voor de integratie zou ik HA gebruiken en mijn Hue-lampen schakelen op basis van druksignalen van de schakelaars.
Welke Shelly past het beste bij mijn situatie? Zou een Shelly 1 Mini (gen3) volstaan?
/f/image/4uYAIX4RWkMsenGSPEmPMwmz.png?f=fotoalbum_large)