Ik probeer mijn nieuwe knikarmscherm aan te sluiten op het buitenpunt in de achtergevel.
Uit het knikarmscherm komen 4 draden (blauw/zwart/bruin/geel-groen). Deze kan ik aansluiten op de 4 draden die bij het buitenpunt uit de gevel steken. De bijbehorende schakelaar van het buitenpunt binnen wilde ik vervangen door de draaischakelaar van het scherm. Ik verwachte dat ik achter de bijbehorende schakelaar binnen ook 4 draden zou aantreffen (naar het scherm) en 3 draden (naar het stopcontact), maar hier zie ik alleen een zwart-witte en een bruine draad. Iemand die mij kan helpen?
:strip_exif()/f/image/9eXkJdCGoOaIx0jUWUcgI9mz.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze draden komen vanaf het scherm
:strip_exif()/f/image/95HLNC6yuU32uvmKGBXqRXk0.jpg?f=fotoalbum_large)
Het buitenpunt de gevel
:strip_exif()/f/image/eHJaIUt3enMCOUPp9kr0iRBP.jpg?f=fotoalbum_large)
De draden uit het buitenpunt
:strip_exif()/f/image/BL854NV9A8SD59NqtRNZkexx.jpg?f=fotoalbum_large)
Draden achter de schakelaar binnen
:strip_exif()/f/image/5NUAi5hTbzoVsEloyNgTYchd.jpg?f=fotoalbum_large)
Een inbouwdoos met loze leiding binnen?
Uit het knikarmscherm komen 4 draden (blauw/zwart/bruin/geel-groen). Deze kan ik aansluiten op de 4 draden die bij het buitenpunt uit de gevel steken. De bijbehorende schakelaar van het buitenpunt binnen wilde ik vervangen door de draaischakelaar van het scherm. Ik verwachte dat ik achter de bijbehorende schakelaar binnen ook 4 draden zou aantreffen (naar het scherm) en 3 draden (naar het stopcontact), maar hier zie ik alleen een zwart-witte en een bruine draad. Iemand die mij kan helpen?
:strip_exif()/f/image/9eXkJdCGoOaIx0jUWUcgI9mz.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze draden komen vanaf het scherm
:strip_exif()/f/image/95HLNC6yuU32uvmKGBXqRXk0.jpg?f=fotoalbum_large)
Het buitenpunt de gevel
:strip_exif()/f/image/eHJaIUt3enMCOUPp9kr0iRBP.jpg?f=fotoalbum_large)
De draden uit het buitenpunt
:strip_exif()/f/image/BL854NV9A8SD59NqtRNZkexx.jpg?f=fotoalbum_large)
Draden achter de schakelaar binnen
:strip_exif()/f/image/5NUAi5hTbzoVsEloyNgTYchd.jpg?f=fotoalbum_large)
Een inbouwdoos met loze leiding binnen?