Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panmanbos
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-02 13:37
Mijn vraag hoe kan ik de originele cd's installeren op pc win10 pro
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...i7 processor 6 gb geheugen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...installeren via dos box is niet gelukt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farmersmother
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:33
Google op "prince of persia 3d win10" en ik zie genoeg guides om het te installeren. Ik ga geen links plaatsen omdat de meeste sites ook een crack of download van de game lijken te bevatten.

Het ziet er niet heel simpel uit om dit werkend te krijgen, maar niet onmogelijk.

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
Ga even zoeken naar guides rondom dit spel. Die zijn er niet uitbundig, maar bestaan zeker. Ook daar kun je enkele patches vinden om bv de resolutie omhoog te krikken en een moderne api voor de grafische kaart te kunnen gebruiken.

Heb toevallig een paar maanden terug de game ook weer eens gespeeld en dit in een aantal stappen voor elkaar gekregen met hoge resolutie, gamepad ondersteuning etc.

Verwacht er niet heel veel van. Game blijft best leuk, maar er zitten wat game breaking dingen in op moderne hardware die je moet omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Heb hem zelf ook origineel big box, maar voor het spelen op de pc heb ik hem maar gewoon gedownload, er zijn inderdaad diverse patches.

Het gebruiken van moderne videokaart-aansturing heb ik nog niet gevonden helaas.

Alleen de boss aan het einde kom ik maar niet doorheen. Niet zoveel flesjes verzameld waardoor ik helemaal niet zo veel health heb.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
@panmanbos Tweakers helpen graag, maar we verwachten iets meer inzet voor je een topic opent voor hulp.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.