sd kaart in het ezviz apparaat kent hij niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zef Cleven
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 27-03-2024
Mijn vraag
Ik heb de Kingston SD-kaart 256 mb in het apparaat gedaan maar geeft steeds aan "Plaats aub een SD kaart in het EZVIZ apparaat. Hij neemt dus ook niets op.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ergens in een handleiding iets gezien in het engels maar dat kan ik niet goed lezen

Graag een antwoord in deze materie..
.
Bij voorbaat dank.
Zef Cleven

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zef Cleven
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 27-03-2024
Mijn vraag
Ik heb de Kingston SD-kaart 256 mb in het apparaat gedaan maar geeft steeds aan "Plaats aub een SD kaart in het EZVIZ apparaat. Hij neemt dus ook niets op.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ergens in een handleiding iets gezien in het engels maar dat kan ik niet goed lezen

Graag een antwoord in deze materie..
.
Bij voorbaat dank.
Zef Cleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrZioN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-06 17:22
Heb je de SD-kaart geformatteerd vanuit de camera? Dat kan via de EZVIZ app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:57

Umbrah

The Incredible MapMan

Is het wel een SD kaart? Niet SDXC, of SDUC?

256MB is wel heel erg klein, overigens, hoe oud is de kaart? Pricewatch heeft amper meer 256MB kaarten in de lijst staan:

categorie: Geheugenkaarten

is het niet 256GB? En zoja: wel in een voor het apparaat geschikt filesystem? Kende het merk niet, maar het is zo te zien Chinees, dingen als exfat e.d. zijn dan niet zo vanzelfsprekend, mogelijk heb je FAT32 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wonen >> Smarthome
@Zef Cleven kun je aangeven welke type camera je hebt en welke geheugenkaart je precies gebruikt? Zie ook de post boven mij.

Anders wordt het voor ons lastig om te helpen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAUNEI
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 28-10-2024
Had hetzelfde probleem met één van mijn twee camera's (de andere deed het direct, met exact dezelfde sd-card). In de winkel waar ik hem kocht hebben ze de kaart via de app geformatteerd (camera selecteren, instellingen, opnamelijst, opslagmedium, initialiseren) terwijl de camera met een internetkabel op de router was aangesloten. En toen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 16:01
Volgens mij kunnen die camera's maximaal 128 GB aan. Dus als die 256MB een tikfout is en 256 GB moet zijn zou ik eens een kaartje met minder capaciteit proberen.
Kaartje plaatsen, dan via de app het kaartje formateren in de camera en dan zou het moeten werken.
Uit eigen ervaring weet ik ook dat heel goedkope kaartjes vaker problemen geven dan een kaartjes van een merk.

https://www.strava.com/athletes/ralfv

Pagina: 1