Ik heb op dit moment een Panasonic DZ-TZ200, maar ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de kleur/helderheid van de foto's. De foto's lijken 'dof'. Het komt voornamelijk omdat ik mijn foto's vergelijk met de foto's die ik maak met mijn smartphone. Die zijn superscherp en heel helder van kleur. Ik weet dat het niet eerlijk is om ze te vergelijken, omdat mijn telefoon geholpen wordt door goede software, maar ik doe het toch. Ik verwerk beide foto's in digitale albums, dus dan mogen ze niet teveel van elkaar afwijken.
Ik ben al terug geweest naar de winkel en heb (mede op hun advies) gespeeld met de instellingen van de camera, maar het wordt niet beter naar mijn idee.
Misschien is dit een wat te algemene vraag, maar weten jullie een compact camera waarmee ik heldere foto's krijg? Over welke camera zijn jullie zelf heel tevreden? Andere bijzondere 'gadgets' hoeft de camera niet te hebben. Prijsklasse max ong. 600 euro.
Alvast heel erg bedankt voor jullie advies!
Ik ben al terug geweest naar de winkel en heb (mede op hun advies) gespeeld met de instellingen van de camera, maar het wordt niet beter naar mijn idee.
Misschien is dit een wat te algemene vraag, maar weten jullie een compact camera waarmee ik heldere foto's krijg? Over welke camera zijn jullie zelf heel tevreden? Andere bijzondere 'gadgets' hoeft de camera niet te hebben. Prijsklasse max ong. 600 euro.
Alvast heel erg bedankt voor jullie advies!