Ik heb een oven overgenomen die nog nooit gewerkt heeft, de vorige eigenaar heeft hem nooit uit de demostand weten te halen en een andere keuken gekocht. Ik heb hem uit de demostand gehaald, er stond 'test off' . Nu dacht ik dat dit voldoende zou moeten zijn , maar het vinkje rechtsboven doet dus niets. Geen enkel programma waar ik hem op zet wil aan gaan. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn of waar ik zou moeten beginnen met zoeken ? Na een half uur met de Etna hulplijn eindelijk iemand aan de lijn te krijgen die gebrekkig Nederlands kon en het probleem duidelijk niet begreep, en mij tien min in de wacht liet staan om terug te komen met ; er moet een monteur komen, schoot ik dus niets mee op . Dus ik hoop dat iemand hier een idee heeft
Update : als ik op de printplaat bij 'CN084' contact maak tussen de twee middelste , dan gaat hij wel aan....Dus er gaat iets mis daarvoor
:strip_exif()/f/image/wnrRv2th9J5PfsYhIdpaBmjG.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik dus op de 'x' druk dan doet ie het , de 'v' dus niet, maar heb net contact gemaakt met een schroevendraaier tussen door de lijnen naar de printplaat te volgen en hij gaat dus aan. Ik kan hier echter niets op zien, en kan geen multimeter vinden om te meten , iemand een idee ?
Update : als ik op de printplaat bij 'CN084' contact maak tussen de twee middelste , dan gaat hij wel aan....Dus er gaat iets mis daarvoor
:strip_exif()/f/image/wnrRv2th9J5PfsYhIdpaBmjG.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik dus op de 'x' druk dan doet ie het , de 'v' dus niet, maar heb net contact gemaakt met een schroevendraaier tussen door de lijnen naar de printplaat te volgen en hij gaat dus aan. Ik kan hier echter niets op zien, en kan geen multimeter vinden om te meten , iemand een idee ?