Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 20:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Word tijd om mijn Mi 9 se op te waarderen, ook omdat ik eind dit jaar een verre reis ga maken.

Ik zoek een?
Smartphone waar de camera kwaliteiten doorslaggevend zijn.

Wat is je budget?
Wil niet meer uitgeven dan maximaal 400 euro.

[b]Ik wil het apparaat gaan gebruiken om mooie vakantie kiekjes te maken, vergezichten alsook video's maken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Dacht eerst aan Xiaomi, maar zie dat de camera daar niet altijd geweldig is, en soms alleen de hoofdcamera.
De groothoeklens en selfie camera moeten ook goed zijn nml. Verder hebben ze vooral Li-po batterijen, lijkt me niet zo goed en de voorkeur gaat uit naar lithium batterijen.

Misschien is een Motorola, Samsung of Oppo een betere optie?

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:12
De Xiaomi 14 Ultra om er een te noemen is echt wel sterk in de camera's, maar ook een stuk duurder dan je budget. Idem de Samsung S24 Ultra, of iPhone 15 pro max.
Vanwege je verre reis zou ik wel zo'n top model overwegen, met name vanwege de optische zoom camera's zodat je ook op afstand iets beter op de foto kunt krijgen. Zelf heb ik nu een S23 Ultra en had daarvoor de S21 Ultra, en neem geen losse camera meer mee sinds ik deze telefoons gebruik.

Gezien die allemaal nieuw boven je budget zitten, kun je overwegen tweedehands te kijken bijvoorbeeld een S22 Ultra staat voor dit bedrag op vraag en aanbod, en heeft nog minimaal 3 jaar software support.
https://tweakers.net/aanb...zMPCAXyCupLEgFmaWUqBRbCwA

Wil je toch een nieuwe telefoon, spaar door en wacht zo lang mogelijk met de aanschaf, en houd aanbiedingen in de gaten als het kan, zoals black friday. Telefoons die nu 600 Euro zijn, kosten einde van het jaar bijvoorbeeld soms wel 450 Euro. Een Google Pixel 7a is nu al binnen je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Dat is het juist, wil ook nog vakantiegeld overhouden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 15:01

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ik zou ook kijken voor een S22+; die geeft je denk ik betere foto's dan een nieuwe van 400.
Heb hem zelf ook namelijk ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17:25
Als foto's echt doorslaggevend zijn, moet je niet besparen. Scoor een 2ehandse S23 Ultra. Dat lukt je voor 600ish euro wel, is iets meer dan geplanned maar anders maak je toch weer concessies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verbaas me dat niet de eerste reactie is: iPhone SE of Pixel 7A.

Samsung kan goed meekomen, maar zowel iPhone als Pixel staan nog een kleine trede hoger.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:42
Xiaomi T pro modellen hebben super goede Cameras en zijn betaalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2080528

Madrox schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 18:33:

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om mooie vakantie kiekjes te maken, vergezichten alsook video's maken.
De extra functies gebruik je (dus) niet(?) Dan zal ik er niet al te veel aan spenderen, dit om je verwachtingen iets te temperen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Google Pixel 7a.

Binnen budget:

uitvoering: Google Pixel 7a Zwart

Won ook de Blind Camera test in deze video van MKBHD.

YouTube: The Blind Smartphone Camera Test Winners!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Pixel 7a lijkt mij idd wel aantrekkelijk, binnen budget ook. En nee, ik ga het niet oprekken..haha. 400 is max, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Madrox schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:41:
Pixel 7a lijkt mij idd wel aantrekkelijk, binnen budget ook. En nee, ik ga het niet oprekken..haha. 400 is max, punt.
De Pixel 7a is qua camera kwaliteiten erg goed, maar heeft wel een matige accuduur en een Li-Po batterij. De Samsung Galaxy S21 FE 5G heeft een nog mindere accuduur, maar wel goede camera's met 3x optische zoom en een Li-ion batterij. Binnen budget en zonder tweede hands te zoeken zijn dit waarschijnlijk je 2 beste opties.
Pagina: 1