Laptop loopt vast bij laden van websites....

Pagina: 1
Acties:

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 23:13
Ik heb hier dus een Comprak Presario 1220.
Het inloggen lukt op zich goed, maar bij het laden van webpagina's loopt de hele boel vast.
Het is alleen bij de wat complexere sites, want bijv. google.com laad wel goed.
Kan ik dit oplossen door ergens wat instellingen te veranderen, of moet ik ietst anders doen?

specs:
compaq presario 1220
Cyrix 200mhz
32mb ram
2gb schijf
enz.

• Kayz
Effe omhoogschoppen, maar ik wil gewoon dat het werkt, weet echt niemand hoe ik het op kan lossen.
De laptop draait trouwens op win98

Verwijderd

Hmm dan denk ik dat je eerder problemen hebt met je software. Wt je unt proberen is eventueel een upgrade van je internet explorer te doen. Krijg je overigens specifieke foutmeldingen of crashed ie zonder iets ???

Is die sinds kort dat dit optreed... ?

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:51
lets guess....je heb Mcafee virusscanner??? Pas geupdate in combinatie met Internet Explorer 5.5??? Steeds een VXD Msscan error???

dan moet je 4.5 servicepack 1 draaien van McAfee dan is alles opgelost...had hetzelfde probleem...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Kayz
Nee, mcaffee staat er wel op, maar daar ligt het niet aan.
Ik krijg helemaal geen foutmelding hij bevriest gewoon :(
Alleen master reset helpt dan nog.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:51
ik kreeg een Kernel fatale beschermingsfout.......maar dit lijkt toch een software probleem......

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Kayz
Ik ben er nu achter dat het waarschijnlijk aan de driver van de modem ligt (de verkeerde denk ik)
Maar hoe kom ik erachter wat voor een modem er zit in een Compaq Presario 1220?
Ik heb wel wat gegevens gevonden, maar daar staat alleen 56k modem en daar heb ik niet veel aan.

Als iemand een site weet waar ik info en drivers kan vinden voor de Compaq Presario 1220 ben ik heb erg dankbaar :)
Pagina: 1