Goedemiddag,
Ik hoop dat ik hier goed zit. Weet nooit precies welke plek ik moet kiezen hier voor m’n vraag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ik ben zelf niet zo van de competitieve games maar kan daar af en toe wel van genieten. Mooie story driven adventure games zoals Horizon zijn wel m’n favoriet naast sim racing(triple 1440 monitor, waarvan 1 native 4K is voor story games, hehe)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maakt in principe niet heel veel uit, als het het maar waard is qua kosten/prestatie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik een razen 9 3900x met een MSI 2080 super videokaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit er aan te denken te upgraden naar een Ryzen 7 7800X3D + MSI 4080 super met 32gb 6000Mhz ddr5 geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op de een of andere manier zijn corsair en MSI wel altijd m’n favoriete merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou mijn fractal define 7 kast en neem als ik m’n pc upgrade een watergekoelde be quiet 360 pure loop.
Ga je overklokken?
Eventueel een beetje, ik ben daar niet heel erg in thuis eerlijk gezegd.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk vooral even kijken of ik niet helemaal gestoord ben om nu up te graden naar deze componenten ipv nog even te wachten en waar beter dan hier te vragen!
Ik hoop dat ik hier goed zit. Weet nooit precies welke plek ik moet kiezen hier voor m’n vraag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ik ben zelf niet zo van de competitieve games maar kan daar af en toe wel van genieten. Mooie story driven adventure games zoals Horizon zijn wel m’n favoriet naast sim racing(triple 1440 monitor, waarvan 1 native 4K is voor story games, hehe)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maakt in principe niet heel veel uit, als het het maar waard is qua kosten/prestatie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik een razen 9 3900x met een MSI 2080 super videokaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit er aan te denken te upgraden naar een Ryzen 7 7800X3D + MSI 4080 super met 32gb 6000Mhz ddr5 geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op de een of andere manier zijn corsair en MSI wel altijd m’n favoriete merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou mijn fractal define 7 kast en neem als ik m’n pc upgrade een watergekoelde be quiet 360 pure loop.
Ga je overklokken?
Eventueel een beetje, ik ben daar niet heel erg in thuis eerlijk gezegd.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk vooral even kijken of ik niet helemaal gestoord ben om nu up te graden naar deze componenten ipv nog even te wachten en waar beter dan hier te vragen!
[ Voor 14% gewijzigd door Titavian op 26-03-2024 12:52 ]