Hi Tweakers,
Even een check bij de guru's hier of ik mijn build goed heb uitgekozen. Ik wil graag 4K gamen en editten. Een 4K monitor ben ik nog aan het uitzoeken, dit wordt wellicht de LG C2 42 inch. Hieronder het lijstje ingevuld + de build die ik in gedachten heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4K gamen en video editten. Immersie en een smooth framereate zijn hierbij belangrijk voor mij. Ik ben geen e-sporter, dus zolang het voor het oog mooi soepel loopt, is het prima, ik hoef geen 400 fps te halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik koop een volledig nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht vooral een goede GPU en CPU nodig te hebben. Volgens mij zijn die 2 in mijn lijstje een van de beste opties voor het geld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen merkvoorkeuren. Wel graag onderdelen van betrouwbare merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voor een cleane witte build. Iets meer geld uitgeven daaraan vind ik niet erg als alle onderdelen dan mooi qua kleur matchen.
Ga je overklokken?
Wellicht uiteindelijk undervolten, maar in eerste instantie helemaal niets
Wat verwacht je van ons?
Mijn belangrijkste vragen:
- De CPU en GPU zijn volgens mij erg goed uitgekozen. Maar wellicht kan ik beter andere voeding, koeling of geheugen hierbij uitzoeken. Ben benieuwd naar jullie mening hierover
- Zit ik met de LG C2 42' denk je helemaal goed, of zouden jullie voor een monitor gaan? Ik wil er zowel op kunnen werken als gamen. Qua afstand tot het scherm, is dit ongeveer 80cm, dus verwacht ik wel ver genoeg hiervoor te zitten.
Even een check bij de guru's hier of ik mijn build goed heb uitgekozen. Ik wil graag 4K gamen en editten. Een 4K monitor ben ik nog aan het uitzoeken, dit wordt wellicht de LG C2 42 inch. Hieronder het lijstje ingevuld + de build die ik in gedachten heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4K gamen en video editten. Immersie en een smooth framereate zijn hierbij belangrijk voor mij. Ik ben geen e-sporter, dus zolang het voor het oog mooi soepel loopt, is het prima, ik hoef geen 400 fps te halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik koop een volledig nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht vooral een goede GPU en CPU nodig te hebben. Volgens mij zijn die 2 in mijn lijstje een van de beste opties voor het geld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen merkvoorkeuren. Wel graag onderdelen van betrouwbare merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voor een cleane witte build. Iets meer geld uitgeven daaraan vind ik niet erg als alle onderdelen dan mooi qua kleur matchen.
Ga je overklokken?
Wellicht uiteindelijk undervolten, maar in eerste instantie helemaal niets
Wat verwacht je van ons?
Mijn belangrijkste vragen:
- De CPU en GPU zijn volgens mij erg goed uitgekozen. Maar wellicht kan ik beter andere voeding, koeling of geheugen hierbij uitzoeken. Ben benieuwd naar jullie mening hierover
- Zit ik met de LG C2 42' denk je helemaal goed, of zouden jullie voor een monitor gaan? Ik wil er zowel op kunnen werken als gamen. Qua afstand tot het scherm, is dit ongeveer 80cm, dus verwacht ik wel ver genoeg hiervoor te zitten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 385,27 | € 385,27 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B650 AORUS ELITE AX ICE | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Taichi White 24GB OC | € 1.099,- | € 1.099,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Wit | € 119,38 | € 119,38 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 280 A-RGB Wit | € 76,99 | € 76,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2D6000C36W | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Snow 1050W - TT Premium Edition | € 165,69 | € 165,69 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,75 | € 124,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.349,98 | ||