Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgFriend
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik ben onlangs afgestudeerd van mijn master in de richting natuurkunde. Ik ben nu actief aan het solliciteren en ik vroeg mij af wat ik gemiddeld zou kunnen verwachten voor een relevante functie in mijn vakgebied. Ik heb geen relevante eerdere werkervaring. Zijn er hier mensen met eenzelfde achtergrond die onlangs een aanbod hebben ontvangen? Ik ben heel benieuwd wat voor functie je had gesolliciteerd, en wat voor salaris je aangeboden hebt gekregen. Bedankt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-07 19:14
Er is niet één relevante functie als je afgestudeerd bent in natuurkunde, hangt er heel erg vanaf welke richting je op wil en welk soort bedrijf. Misschien kan je wat meer informatie toevoegen op wat voor soort functies je solliciteert.

Ik denk dat je bij de meeste bedrijven kunt rekenen op minimaal €3000 bruto, maar bij een bank of een ASML kan dat een stuk hoger liggen. Ga je een PhD doen dan kan juist een stuk lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 00:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Welkom op Tweakers! Helaas voldoet je topic niet aan de richtlijnen die we hier hanteren voor topics. Je zou in ons grote salaris-topic kunnen kijken of je wat informatie kan vinden. Als je een nieuw topic wil aanmaken, geef dan vooral méér informatie. Plus: wat heb je zelf al uitgezocht? Dan heeft een topic meer kans om tot een goed antwoord te komen.

Nu niet, en daarom gaat deze op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.