Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (ESO, BG3, Modded Skyrim, en hopelijk genoeg voor TES6 ooit. enz. Ok teken ik graag met Clip Studio Paint op mijn tekentablet. Wellicht in de toekomst een beetje streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2000 Euro. Amblassage kosten niet meegerekend.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Razor Trinity muis, Mechanish toetsenbordje, Huion kamvas pro gt221 pro Tekentablet die ook een soort van 2e scherm is af en toe als ik hem gebruik.. Mijn main scherm AOC G2590PX 24" monitor (1080P voor nu, wellicht op een later moment ooit een 2e 1440P als nieuwe main scherm.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop toch een beetje toekomst proof te zijn. Dit wordt mijn eerste echte game pc en ik hoop hier zeker voor 5+ jaar niks aan te hoeven doen..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Ik heb wel de case grotendeels uitgekozen omdat ik heb heel erg mooi vind. Deze hoop ik bij een volgende pc wellicht te hergebruiken. Heb wel voor de zekerheid de XL versie er van uitgekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik twijfel een beetje over mijn moederboard keuze. Wel wil ik er 1 met Wifi/Bluetooth, aangezien ik mijn draadloze koptelefoon oa gebruik voor gamen..
Ga je overklokken?
Ik heb daar nauwelijks ervaring mee, en nog nooit echt in verdiept
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag wat men vind van mijn samengestelde lijstje. Heb ik ergens een misser gemaakt of is er misschien een betere suggestie voor een bepaald component? Ik hoor het graag! Ik ben geen techie en dus laat ik hem in elkaar zetten door de webshop. Heb nu Alternate voor dat uitgekozen omdat die momenteel alles voorradig hebben.
Gamen (ESO, BG3, Modded Skyrim, en hopelijk genoeg voor TES6 ooit. enz. Ok teken ik graag met Clip Studio Paint op mijn tekentablet. Wellicht in de toekomst een beetje streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2000 Euro. Amblassage kosten niet meegerekend.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Razor Trinity muis, Mechanish toetsenbordje, Huion kamvas pro gt221 pro Tekentablet die ook een soort van 2e scherm is af en toe als ik hem gebruik.. Mijn main scherm AOC G2590PX 24" monitor (1080P voor nu, wellicht op een later moment ooit een 2e 1440P als nieuwe main scherm.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop toch een beetje toekomst proof te zijn. Dit wordt mijn eerste echte game pc en ik hoop hier zeker voor 5+ jaar niks aan te hoeven doen..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Ik heb wel de case grotendeels uitgekozen omdat ik heb heel erg mooi vind. Deze hoop ik bij een volgende pc wellicht te hergebruiken. Heb wel voor de zekerheid de XL versie er van uitgekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik twijfel een beetje over mijn moederboard keuze. Wel wil ik er 1 met Wifi/Bluetooth, aangezien ik mijn draadloze koptelefoon oa gebruik voor gamen..
Ga je overklokken?
Ik heb daar nauwelijks ervaring mee, en nog nooit echt in verdiept
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag wat men vind van mijn samengestelde lijstje. Heb ik ergens een misser gemaakt of is er misschien een betere suggestie voor een bepaald component? Ik hoor het graag! Ik ben geen techie en dus laat ik hem in elkaar zetten door de webshop. Heb nu Alternate voor dat uitgekozen omdat die momenteel alles voorradig hebben.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 367,99 | € 367,99 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 255,- | € 255,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 549,- | € 549,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North XL - TGD Charcoal Black | € 183,05 | € 183,05 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (Multi, ESD, OEM) | € 124,79 | € 124,79 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 89,- | € 89,- |
| 4 | Ventilators | be quiet! Shadow Wings 2 140mm PWM, 140mm | € 15,15 | € 60,60 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 112,75 | € 112,75 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Vertex GX-850 | € 149,89 | € 149,89 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 104,90 | € 104,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.996,97 | ||