Hoi! Ik zit in het laatste jaar van de lerarenopleiding en ben op zoek naar een nieuwe laptop. Het is waarschijnlijk dat ik bij een toekomstige baan wel voorzien zal worden van een zakelijke laptop, maar wil er ook een voor privé gebruik en om lessen op voor te kunnen bereiden.
Wat ga je met je laptop doen?
Werken met Office, web browsen, tv/series/films streamen. In de toekomst zal ik misschien af en toe gebruik maken van Photoshop. Ik game niet op mijn laptop.
Wat is je budget?
Maximaal €850
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Over een paar maanden niet meer, maar ik zal hem wel op schoot gebruiken. De laptop mag max. 15,6 inch zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een HP Pavilion die na anderhalf jaar al kuren kreeg. Nu, ongeveer 2,5/3 jaar na aanschaf is die echt gehemeld. Liever geen HP dus en geen MacBook. Lenovo spreekt me aan van wat ik zie hier op Tweakers maar andere merken mogen ook.
Wat ga je met je laptop doen?
Werken met Office, web browsen, tv/series/films streamen. In de toekomst zal ik misschien af en toe gebruik maken van Photoshop. Ik game niet op mijn laptop.
Wat is je budget?
Maximaal €850
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Over een paar maanden niet meer, maar ik zal hem wel op schoot gebruiken. De laptop mag max. 15,6 inch zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een HP Pavilion die na anderhalf jaar al kuren kreeg. Nu, ongeveer 2,5/3 jaar na aanschaf is die echt gehemeld. Liever geen HP dus en geen MacBook. Lenovo spreekt me aan van wat ik zie hier op Tweakers maar andere merken mogen ook.
[ Voor 10% gewijzigd door Deeetje op 25-03-2024 18:12 ]