Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het nieuwe systeem vooral gebruiken voor development/fotografie/renderen, en daarnaast gaming op 1440p/144hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht ongeveer 2000 uit te geven aan nieuwe onderdelen. Dit mag echter ook meer/minder worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van mijn huidige systeem wil ik de CPU koeler meenemen.
Daarnaast zit ik er ook aan te denken om de kast te hergebruiken. Deze is nogal lomp groot, maar hij staat toch op de grond, en alles past er makkelijk in. Ik sta eventueel wel open voor advies betreft een nieuwe kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de kast en waterkoeling. Ik heb nu 1 SSD geselecteerd, maar mogelijk dat dit er 2 worden waarbij er 1 puur voor foto opslag gebruikt word.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik doe meestal vrij lang met een systeem (Mijn huidige pc heeft nog een 6700k). Om die reden wil ik graag future proof onderdelen die weer een lange tijd mee kunnen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen op het lijstje wat ik nu heb gemaakt. Zijn er wellicht punten die ik over het hoofd heb gezien, en is alles compatible met elkaar? Ik weet daarnaast niet zo goed welke voeding ik het beste kan kiezen. Degene in mijn lijstje zag ik elders al voorgesteld worden i.v.m. de ATX3 stekker.
Daarnaast heb ik nieuwe coolpasta nodig, advies is welkom.
Bedankt alvast!
Ik zal het nieuwe systeem vooral gebruiken voor development/fotografie/renderen, en daarnaast gaming op 1440p/144hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht ongeveer 2000 uit te geven aan nieuwe onderdelen. Dit mag echter ook meer/minder worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van mijn huidige systeem wil ik de CPU koeler meenemen.
Daarnaast zit ik er ook aan te denken om de kast te hergebruiken. Deze is nogal lomp groot, maar hij staat toch op de grond, en alles past er makkelijk in. Ik sta eventueel wel open voor advies betreft een nieuwe kast.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Behuizingen | Cooler Master Cosmos C700P | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X73 RGB | € 0,- | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de kast en waterkoeling. Ik heb nu 1 SSD geselecteerd, maar mogelijk dat dit er 2 worden waarbij er 1 puur voor foto opslag gebruikt word.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik doe meestal vrij lang met een systeem (Mijn huidige pc heeft nog een 6700k). Om die reden wil ik graag future proof onderdelen die weer een lange tijd mee kunnen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen op het lijstje wat ik nu heb gemaakt. Zijn er wellicht punten die ik over het hoofd heb gezien, en is alles compatible met elkaar? Ik weet daarnaast niet zo goed welke voeding ik het beste kan kiezen. Degene in mijn lijstje zag ik elders al voorgesteld worden i.v.m. de ATX3 stekker.
Daarnaast heb ik nieuwe coolpasta nodig, advies is welkom.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 367,99 | € 367,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 255,- | € 255,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 825,99 | € 825,99 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 99,- | € 99,- |
1 | Voedingen | MSI MPG A850G PCIE5 | € 135,86 | € 135,86 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,75 | € 124,75 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.808,59 |
Bedankt alvast!