wat is momenteel een beetje fatsoenlijke ATX midi systeemkast voor een amd Tbird1400 systeem? Zijn er bepaalde merken die je beter kan mijden of maakt het niet zoveel uit. Ik ga mijn pc niet zelf bouwen en ben dus toch afhankelijk wat de winkel die mijn systeempje inelkaar gaat zetten mij te bieden heeft. Waar moet ik op letten? Ik heb al gezocht met de search maar kom geen recent topic vinden.
Verwijderd
Waar moet je op letten?
-Is de kast een beetje stevig
-Netjes afgewerkt
-Kun je er zonder te zagen/boren koelers in zetten
-Merk kasten
-maakt ie veel herrie
-min. 300W ATX voeding
Er zijn vast wel meer dingen waar je op moet letten, maar dit schoot me ff snel te binnen.
-Is de kast een beetje stevig
-Netjes afgewerkt
-Kun je er zonder te zagen/boren koelers in zetten
-Merk kasten
-maakt ie veel herrie
-min. 300W ATX voeding
Er zijn vast wel meer dingen waar je op moet letten, maar dit schoot me ff snel te binnen.
uitschuifbaarzijpaneel...nooit van gehoord....voorbeeld?
bij parts en bytes hebben ze het volgende miditowers:
Codegen, Midi tower, 350 Watt, ATX 125,-
IW-A500 Midi tower, 300 Watt, ATX 205,-
A-Open HQ45-A Midi tower, 300W ATX 215,-
En aangezien grote kans dat ik hier mijn systeem ga halen zal ik hier mijn keuze uit moeten maken. Weet iemand wat voor en nadelen van deze?
bij parts en bytes hebben ze het volgende miditowers:
En aangezien grote kans dat ik hier mijn systeem ga halen zal ik hier mijn keuze uit moeten maken. Weet iemand wat voor en nadelen van deze?
Die bovenste zou ik persoonlijk niet doen de combinatie 350 watt en 125,-- staat me niet zo aan. Zal niet veel wezen, al heb ik geen ervaring met de kast dus wie weet.Op zondag 09 september 2001 11:39 schreef janneman73 het volgende:
Ik persoonlijk zou voor de A-open Hq45 gaan, ik heb 2 van zijn grootte broers en ben er heeel erg tevreden mee.
Pagina: 1