MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Verwijderd
Chello? Dan zullen de actievoorwaarden wel zijn dat je alleen een abonnement mag nemen als je beloofd tevreden te zullen zijn
Ja want het vreemde is dat in de algemene voorwaarden staat dat de minimale duur van het abonnement 3 maanden is en dat je daarna pas (wel 1 maand van te voren) aangeeft dat je je abonnement wilt opzeggen.
Het lijkt er dus op dat je zeker 4 maanden aan ze vast zit
Het lijkt er dus op dat je zeker 4 maanden aan ze vast zit
MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Verwijderd
Op zondag 09 september 2001 12:06 schreef Thunder00x het volgende:
bellen met helpdesk en uurtje w8en
maar die actie heb ik ook nog niks van gehoord, wel idd de webcam actie.
Verwijderd
De voorwaarden zijn in ieder geval dat je je installatiekosten NIET terugkrijgt dus be warned
NIco
NIco
Nee, dat gaat tegenwoordig best snel. Jammer dat het een betaalnummer is geworden, maar de wachttijden zijn stevig gedaald hoor.Op zondag 09 september 2001 12:06 schreef Thunder00x het volgende:
bellen met helpdesk en uurtje w8en
Verwijderd
gedaald??Op zondag 09 september 2001 12:45 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Nee, dat gaat tegenwoordig best snel. Jammer dat het een betaalnummer is geworden, maar de wachttijden zijn stevig gedaald hoor.
ik vind 1 uur en 8 min wachten tot je iemand aan de lijn krijg toch best lang
Verwijderd
Kun je dat ook onderbouwen?Op zondag 09 september 2001 12:45 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Nee, dat gaat tegenwoordig best snel. Jammer dat het een betaalnummer is geworden, maar de wachttijden zijn stevig gedaald hoor.
Anders krijgen we hier zo'n welles/nietes discussie!
Tuurlijk; ik bel ze zo gauw ik vermoed (meestal klopt het) dat ik denk dat er iets fout zit. Vooral bij storingen in internet en mail meld ik regelmatig als eerste een probleem. ("Ik schakel u nu door naar de tweede lijn...")Op maandag 10 september 2001 00:00 schreef maarten- het volgende:
[..]
Kun je dat ook onderbouwen?
Anders krijgen we hier zo'n welles/nietes discussie!
Het valt me op dat, vergeleken met ongeveer een half jaar geleden, in omgeving Amsterdam de wachttijden strak gedaald zijn.
Dat maakt het natuurlijk niks beter dat je moet bellen omdat de boel soms niet werkt.
Pagina: 1