Chello-aanbieding ???

Pagina: 1
Acties:

• AntonicKnight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09-2025
In een folder van Chello staat:
"als u na twee maanden niet tevreden bent en u besluit het abonnement te stoppen, krijgt u de abonnementskosten terug."

Daaronder staat:
"kijk voor actievoorwaarden op chello.nl"

Mijn vraag is:
Kan iemand me vertellen wat die actievoorwaarden zijn of waar ik die kan vinden (link) op de chello site ?

MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II

Verwijderd

Chello? Dan zullen de actievoorwaarden wel zijn dat je alleen een abonnement mag nemen als je beloofd tevreden te zullen zijn :)

Verwijderd

Oja..over deze actie kan ik geen voorwaarden vinden op hun site. Wel over de webcam-actie maar daar heb je weinig aan.

• AntonicKnight
  • Laatst online: 01-09-2025
Ja want het vreemde is dat in de algemene voorwaarden staat dat de minimale duur van het abonnement 3 maanden is en dat je daarna pas (wel 1 maand van te voren) aangeeft dat je je abonnement wilt opzeggen.

Het lijkt er dus op dat je zeker 4 maanden aan ze vast zit

MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II

• Trank00l
  • Niet online
bellen met helpdesk en uurtje w8en :)

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 12:06 schreef Thunder00x het volgende:
>:)
maar die actie heb ik ook nog niks van gehoord, wel idd de webcam actie.

Verwijderd

De voorwaarden zijn in ieder geval dat je je installatiekosten NIET terugkrijgt dus be warned

NIco
:?

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 09 september 2001 12:06 schreef Thunder00x het volgende:
Nee, dat gaat tegenwoordig best snel. Jammer dat het een betaalnummer is geworden, maar de wachttijden zijn stevig gedaald hoor.

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 12:45 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Nee, dat gaat tegenwoordig best snel. Jammer dat het een betaalnummer is geworden, maar de wachttijden zijn stevig gedaald hoor.
gedaald??
ik vind 1 uur en 8 min wachten tot je iemand aan de lijn krijg toch best lang >:)

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 12:45 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Kun je dat ook onderbouwen?

Anders krijgen we hier zo'n welles/nietes discussie!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 10 september 2001 00:00 schreef maarten- het volgende:

[..]

Kun je dat ook onderbouwen?

Anders krijgen we hier zo'n welles/nietes discussie!
Tuurlijk; ik bel ze zo gauw ik vermoed (meestal klopt het) dat ik denk dat er iets fout zit. Vooral bij storingen in internet en mail meld ik regelmatig als eerste een probleem. ("Ik schakel u nu door naar de tweede lijn...")

Het valt me op dat, vergeleken met ongeveer een half jaar geleden, in omgeving Amsterdam de wachttijden strak gedaald zijn.

Dat maakt het natuurlijk niks beter dat je moet bellen omdat de boel soms niet werkt. :(
Pagina: 1