Toon posts:

Wie gaat er een Hammer aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog iemand zo gek om dr een aan te willen schaffen als ze beschikbaar zijn? Lekker voor POV e.d

Verwijderd

Ik heb al een hamer! :+

Nee, geen hammer. Daar is toch nog geen mobo e.d. voor. En die zullen duuuuuuuuuuuur zijn ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ben bang dat je daar gelijk in hebt...

Verwijderd

hamer... 5,- bij de Gamma >:)

Tualatin kan voorlopig weer een tijdje mee.. dus geen upgrade voor mij.. :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Domme vraag maar wat is hammer voor een processor? Eentje voor de servers :)?

Verwijderd

Wat is een hamer als ik vragen mag? :?

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 10:44 schreef Termin8or het volgende:
Yup. Nahja .. de SledgeHammer dan. De ClawHammer is er ook voor zware workstations.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:12

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 10:45 schreef Scout het volgende:
Wat is een hamer als ik vragen mag? :?
Afbeeldingslocatie: http://www.lihf.org/images/hammer.jpg

:D

Verwijderd

En move naar PMG

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 09 september 2001 10:44 schreef Termin8or het volgende:
http://www.tweakers.net/search.dsp?Query=sledgehammer&DB=news

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:00
Hhmm.. een search aangeven als oplossing voor z'n vraag.. das een beetje rot.Het is waarschijnlijk minder moeite om het in 3 zinnen even uit te leggen.Was het noude topicstarter geweest ok, dan zou het begrijpelijk zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Een AMD Sletsjhemmer is een 64 bits processor die zoals al eerder gezien door AMD wordt gefabriceerd. Hij wordt waarschijnlijk de A3500 genoemd omdat hij vergelijkbaar is met een P4 3500 MHz.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 09 september 2001 12:40 schreef cheiron het volgende:
Hhmm.. een search aangeven als oplossing voor z'n vraag.. das een beetje rot.Het is waarschijnlijk minder moeite om het in 3 zinnen even uit te leggen.Was het noude topicstarter geweest ok, dan zou het begrijpelijk zijn.
Het is helemaal geen reactie op de topicstarter, maar op iemand die tussendoor even vraagt wat de Hammer is. Die CPU is overal breed uitgemeten in het nieuws geweest, en Tweakers.net geeft prima info :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• cheiron
Op zondag 09 september 2001 12:50 schreef Exirion het volgende:

[..]

Het is helemaal geen reactie op de topicstarter, maar op iemand die tussendoor even vraagt wat de Hammer is. Die CPU is overal breed uitgemeten in het nieuws geweest, en Tweakers.net geeft prima info :)
Dat staat er ook :"Was het nou een reactie op de topicstarter geweest ... etc"
dit is iemand met 3 posts op het forum ..
en het topic gaat er ook over, dus is het een kleine moeite

(no offence btw)

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 10:46 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

[afbeelding]

:D
LoL >:) echt op zo'n droge vraag ,zo'n droog antwoord :D

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 09 september 2001 16:58 schreef cheiron het volgende:
dit is iemand met 3 posts op het forum ..
en het topic gaat er ook over, dus is het een kleine moeite
Je hebt gelijk, ik was vergeten te kijken of het een nieuwe bezoeker was :)

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Wat ik nu over 'n jaar aanschaf weet ik nog niet maar dat zie ik dan wel.

De hammer :
SledgeHammer is bedoeld voor de zware servermarkt.
De Claw hammer voor de server, workstation en high-end desktop markt.

maar die zullen wel niet gelijk tijdig gereleased worden.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• MahRain
  • Laatst online: 13-11-2025
Wel lastig voor AMD, niet alleen moet de x86 performance kunnen concurreren met Intel op dat gebied, maar ook nog eens op 64bits gebied...

• cheiron
Op zondag 09 september 2001 17:06 schreef Exirion het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik was vergeten te kijken of het een nieuwe bezoeker was :)
That's ok though :)
Hopelijk heb je hem nu niet banggemaakt :9

Flickr PSN ID= cheironnl

• SG

SG

Op zondag 09 september 2001 12:44 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Een AMD Sletsjhemmer is een 64 bits processor die zoals al eerder gezien door AMD wordt gefabriceerd. Hij wordt waarschijnlijk de A3500 genoemd omdat hij vergelijkbaar is met een P4 3500 MHz.
dat is wel een gerucht dat ie A3500 wordt genoemd. maar dat zien we wel over 'n jaar ofzo.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Cartman!
  • Niet online
duurt toch nog tijd voordast ie uit is..... :Z

• SG

SG

Ja eerst de palomino en dan nog 2 varianten daarvan 0,13 en dan ene met SOI dan pas hammer eerst focussen op de palomino. die kan je binnenkort kopen met 'n nforce of KT266A de hammer "we will see when we get there."

Verwijderd

ik was eigenlijk wel van plan om daar eens fkes naar te gaan kijken >:)

maarja, het is net zoals bij alles wat nieuw is,
HET IS DUUR |:( duzz dat wordt nog ff afwachten...

• Predator
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Zou je die vraag niet beter eens stellen als die cpu er is ??? En wat benchmarks om de performantie in te schatten ???

|:(

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• stylezzz
  • Laatst online: 21:14
Yupz, zullen we ook maar meteen topic openen van : Wie gaat er een geforce4 kopen?

Verwijderd

Ja ik moet een Claw Hammer >:) hebben dus zal ik w8en tot ie uit is voordat ik een nieuwe pc koop
ik ben er nu al voor aan het sparen. zijn er prijs speculaties over. (Ik gok op een mobo van rond de €300 - €350 en de processor rond de €400) wat denken jullie daarvan. ik kan niet w8en tot hij uit is :9~

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

Ik denk ook aan een hammer.. Maar het is nog afwachten. Hoe gaat die presteren tegen andere processor. Is er tegen die tijd al 64 bit software uit (er is al een linux kernel en met een beetje mazzel is er rond de herfst een 64 bit NT windows versie) .. En hoe staat het met de moederborden. De processor kan nog zo goed zijn. Als de moederborden brak zijn heb je nog niets aan dat beest.

We moeten eerst wachten om te zien wat de hammer nu precies gaat doen.. En dat die duur is vaak geen probleem. Er zijn ook genoeg gekken die aleen een videokaart voor € 549,- kopen.

* 4POX houdt de fp van t.net heel goed in de gaten de komende maanden. En als de hammer niets is dan lekker een dual K7

AKA Rinkel weblog

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

da's wel een rotschop >:) ;)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• SG

SG

Ja bij de postjes van mij in het begin zat ik nog te wachten op de Palomino wat ik niet had kunnen volhouden aangezien ik nu Thunderbirds heb en de T-bred nu al in aantocht zijn.

Pagina: 1