Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken use, moderne games - Triple-A shooters. Games welke nog gaan releasen komende 2-3 jaar ook graag up High resolution (of ultra) met stabiele framerate. Ik wil ook graag het systeem eventueel upgraden in de toekomst (met bijvoorbeeld een betere CPU & GPU over 2 jaar, en misschien een SSD bijsteken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1600 euro
(geen merkvoorkeuren, geen hardware mee uit vorige PC, geen verdere specifieke wensen, geen plannen te overklokken)
Wat verwacht je van ons?
Waar ik echt mee geholpen ben is het spotten van 'obvious' mistakes in de build. Ik ben niet op zoek naar de aller beste price/value, of de mooiste look. Ik wil een stabiel systeem, welke zodra ik 'm in elkaar zet en windows met een USB er op zet het goed doet en blijft doen. Ik heb mijn beste gedaan de onderstaande lijst samen te stellen en te checken of alles compatibel is, maar ik weet dat jullie hier op het forum nog een stuk beter ingelezen zijn.
Je helpt me enorm met een "moet goedkomen!" of "ik zou dit toch anders doen - want [..]"
Huis tuin en keuken use, moderne games - Triple-A shooters. Games welke nog gaan releasen komende 2-3 jaar ook graag up High resolution (of ultra) met stabiele framerate. Ik wil ook graag het systeem eventueel upgraden in de toekomst (met bijvoorbeeld een betere CPU & GPU over 2 jaar, en misschien een SSD bijsteken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1600 euro
(geen merkvoorkeuren, geen hardware mee uit vorige PC, geen verdere specifieke wensen, geen plannen te overklokken)
Wat verwacht je van ons?
Waar ik echt mee geholpen ben is het spotten van 'obvious' mistakes in de build. Ik ben niet op zoek naar de aller beste price/value, of de mooiste look. Ik wil een stabiel systeem, welke zodra ik 'm in elkaar zet en windows met een USB er op zet het goed doet en blijft doen. Ik heb mijn beste gedaan de onderstaande lijst samen te stellen en te checken of alles compatibel is, maar ik weet dat jullie hier op het forum nog een stuk beter ingelezen zijn.
Je helpt me enorm met een "moet goedkomen!" of "ik zou dit toch anders doen - want [..]"
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 367,99 | € 367,99 |
| 1 | Moederborden | MSI B650M GAMING PLUS WIFI | € 166,99 | € 166,99 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4070 SUPER OC Edition 12GB GDDR6X | € 654,90 | € 654,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus 2 Black Solid | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (NL, OEM) | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GX3 Gold 850 watt | € 109,99 | € 109,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston NV2, retail, 2TB | € 99,90 | € 99,90 |
| Totaal | € 1.735,42 | |||
[ Voor 11% gewijzigd door Sneek op 25-03-2024 17:43 ]