Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Houtrot aan zijkant dakkapel.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DrDonut21
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-03-2024
Aan de zijkant van mijn dakkapel is een stuk hout grofweg ter grootte van een vuist weggerot. Het hout er omheen voelt niet zacht aan. De rest van de plaat kon ik van binnen uit niet bij, dan ga ik een steiger nodig hebben.

Is dit iets wat ik zelf op kan lossen met schilderen en houtrotvuller? Of moet de zijkant vervangen worden?

Alvast bedankt!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O5xEk9m_QUoweT7lG2nBJS8benc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XRpkcHSadqr5j7HjhxLurToe.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:41
Plaatje heeft overal gebreken.
Als dat goed moet worden met vulmiddel en verf, kost het meer dan bv. een stuk trespa. Ben je voor de "eeuwigheid" klaar.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• DrDonut21
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-03-2024
Dank! Nadeel is wel dat ik dat vervangen niet zelf kan doen. Als dit door mijn eigen onkunde gaat lekken, dan ben ik verder van huis.

Maar ja, zojuist een bedrijf gevraagd wat het zou kosten om dit te vervangen.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:11
Gewoon een nieuwe plaat op inderdaad.
Sowieso deze plaat is bruin en lijkt me niet bedoeld voor buiten in weer en wind? Ook gezien de staat ervan.

[ Voor 10% gewijzigd door Draakje5 op 24-03-2024 19:44 ]

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:54
Heb je hier al wat weggehaald of is dit de plaat die normaal aan de buitenkant zit?

In geval van het laatste echt niet ok. Wellicht kan je nog iets verhalen op de dakkapel boer of verzekering.

Tip: pak de andere kant gelijk mee en vraag zoals hierboven genoemd om trespa.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

eraf schroeven Trespa kopen. Gaten overnemen, boren, ophangen, klaar! Nooit meer onderhoud.

Professioneel Heftruck Syndroom

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:11
Waar zit eigenlijk de afvoer van het dak van je schuurtje?
Pagina: 1