[PW] Sorteer op veld leeg na wijzigen toon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
1. Toon: Geluid
2. Sorteer op: Geluid
3. Toon: Niet Geluid

Zou sowieso handig zijn als je altijd op iets kunt sorteren, ook als het niet getoond wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vHzEstNDdBZ-dC-yFAk5rCcc98w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/q7SHWeS9mYoDJi4KLMZSh8h8.png?f=user_large

categorie: Wasdrogers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het juiste orderlabel blijft nu getoond, ook als het niet meer een geselecteerde kolom is.

Alle mogelijke specificaties standaard toevoegen aan de sorteeropties zou in veel categoriën zorgen voor een enorm lange lijst; dat lijkt me niet handig en is voor zover ik weet ook nog nooit echt een issue geweest.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
crisp schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:43:
Alle mogelijke specificaties standaard toevoegen aan de sorteeropties zou in veel categoriën zorgen voor een enorm lange lijst; dat lijkt me niet handig en is voor zover ik weet ook nog nooit echt een issue geweest.
Zo lang is de "Toon" lijst toch niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
categorie: Smartphones: 21 opties, dus 42 sorteeropties. En dat is niet de langste lijst.

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 26-03-2024 00:28 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dirk schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 00:28:
categorie: Smartphones: 21 opties, dus 42 sorteeropties. En dat is niet de langste lijst.
Met een aparte control voor de volgorde zou je de lijst kunnen halveren.

Dit is MF in plaats van SB, maar het sorteren van zo'n lijstje zou ook geen kwaad kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 26-03-2024 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

categorie: Monitors 28 opties ;)

Ik denk dat het eerder problematisch is wanneer je geen extra kolommen meer zou kunnen instellen, want dat zou de sorteermogelijkheden dan dus ook beperken. Aan de andere kant heb je die optie op smallere weergaven nu ook niet, en daar heb ik ook nog nooit iemand over horen klagen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:40:
categorie: Monitors 28 opties ;)

Ik denk dat het eerder problematisch is wanneer je geen extra kolommen meer zou kunnen instellen, want dat zou de sorteermogelijkheden dan dus ook beperken. Aan de andere kant heb je die optie op smallere weergaven nu ook niet, en daar heb ik ook nog nooit iemand over horen klagen...
Niet? Daar kun je SSDs bijvoorbeeld niet op prijs/GB sorteren en daar ben ik zeker tegenaan gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:02:
[...]

Niet? Daar kun je SSDs bijvoorbeeld niet op prijs/GB sorteren en daar ben ik zeker tegenaan gelopen.
Prijs/GB is nu toevallig 1 van de 2 extra specificaties waar wel standaard op gesorteerd kan worden in die categorie ;)

Edit: wel op tablet, maar blijkbaar niet op kleinere viewports... :/

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 26-03-2024 22:48 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1