Als je probeert te upgraden met een aangepaste ISO moet je dat wel doen offline/zonder online updates te downloaden is mijn ervaring.sus schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:51:
Nou, al diverse keren geprobeerd op onze 2e hands verkooplaptopjes. De installer check en installeert anders alsnog 22H2. Ook met de rufus die ik vanmiddag nog gemaakt heb. Ondanks de vinkjes.
Dat KB5027397 23h2 Enablement Package werkt inderdaad om 23h2 vrij te schakelen op configuraties die niet aan de officiële eisen van Windows 11 voldoen.Bamboozled schreef op woensdag 3 april 2024 @ 18:40:
Welnee is gewoon een update tooltje voor van Microsoft, Rufus is niet eens nodig.
KB5027397: Onderdelenupdate naar Windows 11 versie 23H2 met behulp van een in...
Ik heb dit tooltje overigens gebruikt om snel 23h2 te krijgen, volgens mij krijg je als je gewoon maar lang genoeg wacht 23h2 vanzelf binnen.
Maar je krijgt deze dan dus niet vanzelf aangeboden van Microsoft!
Maar als je wilt upgraden van installaties op niet ondersteunde hardware is dit de eenvoudigste optie:
Ghacks.net: This single command bypasses Windows 11 hardware checks during installation
:fill(white):strip_exif()/f/image/vjJwEIAmBM7PtRRviIPS2bj9.png?f=user_large)