Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouther20
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 04-01 18:08
Ik ben ongeveer 2 jaar bezig met bouwen van een online business en investeer maandelijks in een SEO bureau dat erbij helpt waar ik overigens tevreden over ben. Bij het verdienmodel waar ik mee bezig ben komt er heel veel geduld bij kijken en duurt het maanden of zelfs minimaal een jaar voordat je je eerste verkoop hebt gerealiseerd. Dat is me een aantal maanden geleden ook gelukt maar, toch had ik vooraf gehoopt op betere resultaten.

Aan de andere kant heb ik hiernaast ook gewoon een fulltime baan en natuurlijk mijn hobbies, dus kan ik ook niet iedere dag er heel veel tijd aan besteden. Maar ergens 2 jaar lang in investeren en toch zeer tegenvallende resultaten hebben gaat dan toch wel aan je knagen. Tegelijkertijd wordt je ook steeds meer een dief van je eigen portomonee.

Natuurlijk moet ik zelf de keuze maken maar, misschien toch handig om van anderen te horen wat ze in mijn situatie zouden doen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:23
Mouther20 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:36:
. Bij het verdienmodel waar ik mee bezig ben komt er heel veel geduld bij kijken en duurt het maanden of zelfs minimaal een jaar voordat je je eerste verkoop hebt gerealiseerd.
Wie heeft je dit wijsgemaakt? En youtuber of het SEO bureau zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:05
President schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:40:
[...]

Wie heeft je dit wijsgemaakt? En youtuber of het SEO bureau zelf?
Ik vraag me vooral af wat het "verdienmodel" hier is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouther20
@President zo zit het verdienmodel gewoon in elkaar. Voor je eerste resultaten moet je gewoon heel veel geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Mouther20 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:43:
@President zo zit het verdienmodel gewoon in elkaar. Voor je eerste resultaten moet je gewoon heel veel geduld hebben.
Ik weet niet wat je is aangepraat door het seo bureau, maar ik kan mij hier echt helemaal niks bij voorstellen. Hoeveel betaal je ze elke maand als ze zo goed zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door President op 24-03-2024 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Voor een serieus antwoord zullen we toch iets meer moeten weten waar het hier over gaat.

Toch geen piramidespel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als je zo weinig informatie geeft kun je ook niet verwachten dat we jou serieus helpen, tenzij je hoopt dat door hier de vraag te stellen je na een paar maanden wachten het antwoord krijgt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouther20
@President er is me niks aangepraat. Ik ben niet gaan investeren zonder meer te weten te komen over hun. Eerst uitgebreid gesprek gehad van wat ik van ze kan verwachten, de afspraken etc. Verder denken ze ook met mij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouther20
@D-e-n Affiliate marketing heet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:16
Op basis van de info die wilt geven tot nu toe, zeer waarschijnlijk piramidespel of andere scam dus ja stop er vandaag mee. Verdienmodel voor wie? Geen enkele business is het waard om jarenlang geld in te pompen zonder uitzicht op resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Mouther20 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:53:
@President er is me niks aangepraat. Ik ben niet gaan investeren zonder meer te weten te komen over hun. Eerst uitgebreid gesprek gehad van wat ik van ze kan verwachten, de afspraken etc. Verder denken ze ook met mij mee.
Tja, dat is hun strategie. Hoeveel kost het je per maand als ik mag vragen? Ben wel benieuwd. Welk bedrijf is het? Ben wel benieuwd naar hoe ze het op hun site uitleggen

[ Voor 8% gewijzigd door President op 24-03-2024 11:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• President
Het SEO bedrijf.

Die hebben op een gegeven moment zelfs iets van hem gekocht, zodat hij echt het idee heeft dat er mensen iets van hem kopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Als je niet zelf in staat bent om content te genereren waarmee je bezoekers trekt en zo dus de affiliate kan laten renderen dan moet je er snel mee stoppen.

De enige die nu en in de toekomst wat verdienen is het marketing bureau, natuurlijk denken ze graag met je mee, dan blijf je namelijk maandelijks betalen.
Ik krijg ook een beetje het idee dat je bent ingegaan op een advertentie van het marketing bureau? Of had je dit zelf bedacht en hun benaderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
President schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:56:
[...]

Het SEO bedrijf.

Die hebben op een gegeven moment zelfs iets van hem gekocht, zodat hij echt het idee heeft dat er mensen iets van hem kopen :X
Ik hoop niet dat het zo tragisch is. Je mag in elk geval andersmans product pushen, of je zelf even een website wilt bouwen en SEO goed wilt regelen. En vervolgens lukt het aanboren van een publiek niet om omzet te krijgen.

Die maanden of jaar dat het duurt wordt alleen maar gezegd om TS aan het lijntje te houden en uitgaven te blijven doen. "Nog even doorzetten je bent er bijna. Nu niet opgeven hoor, zonde als je nu stopt."

Elke business moet direct zicht hebben op resultaat en cashflow, is die er niet, stop er dan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouther20
@joca nee niet ingegaan op advertentie van een marketingbureau. Zelf informatie gezocht en hun benaderd. Bovendien ook eerst een gesprek gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Affiliate marketing hoeft op zichzelf geen scam te zijn, maar is wel een heel eenvoudige constructie om zodanig te misbruiken. Als je daadwerkelijk 2 jaar bezig bent zonder noemenswaardige ROI dan mag je wel van een scam spreken, je wordt aan het lijntje gehouden @Mouther20

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Mouther20 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:02:
@joca nee niet ingegaan op advertentie van een marketingbureau. Zelf informatie gezocht en hun benaderd. Bovendien ook eerst een gesprek gehad.
Welk marketing bureau? Of mag je ze niet bij naam noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Maar wat is hetgeen wat jij toevoegt? Affiliate Marketing kan echt zijn (of iig meer dan een piramidespel), maar dan moet jij ook wat toevoegen. Als het enige is dat je een website hebt waarvoor je een SEO bedrijf betaald (via hun?), dat hadden ze natuurlijk zelf ook wel kunnen doen, en dan klinkt het heel erg als piramidespel.

Als het affiliate marketing is voor wandelschoenen, en jij hebt een blog met duizenden volgers minstens over je wandelvakanties door de Alpen, dan wordt het een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:13
@jocaZelf informatie gezocht en hun benaderd. Bovendien ook eerst een gesprek gehad.
Natuurlijk eerst een gesprek, ze moeten namelijk een inschatting maken hoeveel geld ze je af kunnen troggelen en hoe lang ze jou aan het lijntje kunnen houden.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouther20
@pennywiser dan heb je er geen verstand van. Dit is om passief geld te verdienen en daarmee ga je nooit direct resultaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Waarom post je hier niet je product, je wilt toch graag verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Mouther20 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:06:
@pennywiser dan heb je er geen verstand van. Dit is om passief geld te verdienen en daarmee ga je nooit direct resultaat zien.
Ok man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:13
Met een opleiding naar loodgieter zie je gelijk resultaat. :+

Als je veel geld wilt verdienen, leer een vak. O+

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Passief geld verdienen met eigen bedrijf.

Voor niks gaat de zon op.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
Het spijt mij, je bent er in getrapt. Ik snap dat je nu in de ontkenningsfase gaat, dus dat wat we hier ook gaan roepen je toch niet gaat overtuigen. Wel hoop ik dat het kwartje in de nabije toekomst gaat vallen.

Succes in ieder geval, ik hoop dat het geld en de tijd die je hieraan hebt verloren niet ten koste is gegaan van andere dingen in je leven O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gezien de voorgaande keren dat we zoiets op GoT hebben gezien diegene ons nooit geloofde en we al snel als jaloers werden neergezet heb ik weinig hoop erop, maar toch: Dit is een piramidespel*. Dit is geen passief inkomen, dit kost je passief geld en levert hun passief inkomen op.

* Of soortgelijke oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:02

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Sorry, maar voor iemand die geen geld verdient met zijn product en vraagt om een mening van een ander zonder verder echte inhoudelijke uitleg heb jij niet het recht om zo'n uitspraak over iemand anders te doen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:06

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Dit gaat op slot, want dit wordt een raadspelletje waarbij de discussiewaarde nul is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.