Clanbase beveiliging?

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hee hoe zit het eigenlijk met de clanbase beveiliging?

Ik werd eergisteren 2 keer lastiggevallen door iemand die mijn nick en mijn profile onzovoorts telkens veranderd en mijn replies op een battlereport veranderd :( .

http://www.clanbase.com/warrep_show.php?wid=569307&cid=80907

Dit zegt genoeg denk ik... we hadden laatst een war tegen TI$, die ons (nog steeds) voor cheaters uitmaakt(e). Dus ik verdenk hun er zwaar van dit gedaan te hebben, zodat we op cheaters lijken :( .

Steam

Verwijderd

heb je ni toevallig een url gepaste met daarin je gegevens waarmee je inlogged? dat gaat nogal makkelijk namelijk..
mogt dit et ni zijn, contact dan ff een van de clanbase admins

• pica
Hmm, daar heb ik extra op gelet denk het niet dus...
edit:
ff goede link gezet

Steam

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als je nu gewoon eens je passwoord veranderd en dan altijd goed oplet dat je je qid= niet post?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• pica
Ja, dat heb ik ook gedaan... maar ik heb 1 keer een linkje uitgegeven met qid en dat was aan een gozer die ik vertrouw en dat niet zou doen... voor de rest nooit qid weggegeven.

Steam

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ik weet niet of dit er mee te maken heeft hoor, maar nu zit ik dus op clanbase en nu post ik op ons forum steeds onder de naam van iemand uit onze clan... Op de newspagina zie ik wel mijn eigen naam staan etc.

misschien heeft clanbase kuren :?
Pagina: 1