Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepijn_Trampe1
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-10 22:01
Goeie middag teakers,
Ik heb recent een intel core i9 14900k gekocht alleen werkte het niet naar behoren. Na veel onderzoek en zelfs kijken of er geen configuratie fout was met kiezen van componenten.
Ik heb ook mijn pc door een hardware winkel laten testen voor een seconde opinion en zij kwamen tot de zelfde conclusie. Cpu is defect en staat op een test formulier.

Nu heb ik een RMA aanvraag bij het des betreffende bedrijf aangemeld en mijn cpu op gestuurd dit was 13-02-2024. Ik vind dit best lang al is er geen wettelijke regelgeving hoelang zo iets mag duren. wat is jullie mening daar over en hoe zou ik het besten dit kunnen oppakken?

Mvg pepijn

Beste antwoord (via Pepijn_Trampe1 op 23-03-2024 16:29)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:10
Er is geen wettelijke termijn. Wel moet het zonder al te veel overlast. Ik vind meer als een maand best lang en kan zeker voor overlast zorgen. Dus even bellen/mailen en vragen naar de status.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zou gewoon de winkel even bellen en vragen wanneer ik m'n spullen terug krijg.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:10
Er is geen wettelijke termijn. Wel moet het zonder al te veel overlast. Ik vind meer als een maand best lang en kan zeker voor overlast zorgen. Dus even bellen/mailen en vragen naar de status.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik vind 1 week al lang.

De winkel geeft aan stuk. En dat is het probleem tussen een winkel en leverancier. Wat weerhoud hun er van direct of bijna direct na het ontvangen en constateren van een defect een vervangend exemplaar op te sturen?

Het is niet alsof een cpu gerepareerd gaat worden..

The problem with communication is the illusion it has taken place.