Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quintenkamphuis
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb dringend hulp nodig met mijn OnePlus 9 Pro. Ik ben momenteel vast in Fastboot-modus en kan mijn apparaat niet normaal opstarten. Telkens wanneer ik probeer te booten, of het nu in herstelmodus of het besturingssysteem is, verschijnt de melding "Qualcomm Crashdump". Ik heb geprobeerd TWRP-herstel te flashen, maar ik krijg de foutmelding "(recovery_a) No such partition".

Ik heb geprobeerd verschillende oplossingen uit te voeren, waaronder het flashen van de firmware vanaf Fastboot, maar ik krijg een foutmelding dat Fastboot de partitie niet herkent.

Hier zijn enkele details over mijn situatie:

Apparaat: OnePlus 9 Pro
Huidige status: Vast in Fastboot-modus
Pogingen tot oplossing: Herstarten in herstelmodus, proberen TWRP-herstel te flashen, flashen van firmware via Fastboot

Heeft iemand van jullie een idee wat ik nog meer kan proberen om mijn OnePlus 9 Pro te herstellen? Ik waardeer alle hulp en suggesties die jullie kunnen bieden. Als er specifieke stappen zijn die ik over het hoofd heb gezien of als er andere oplossingen zijn die ik zou kunnen proberen, laat het me dan alsjeblieft weten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@quintenkamphuis welkom op Tweakers.

Welke stappen heb je gedaan en hoe kwam je ineens tot dit punt? Kortom, hoe kwam het apparaat in Fastboot mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quintenkamphuis
Mijn OnePlus 9 Pro belandde in Fastboot-modus nadat ik probeerde mijn apparaat te rooten. Na het flashen van een aangepast opstartimage bleef mijn boot screen vastzitten in de "Orange state". Terugkeren naar OxygenOS 11 leek te lukken, maar na een poging om een update package te installeren, reageert mijn apparaat niet meer. Momenteel kan ik alleen in TWRP booten via Fastboot, maar het touchscreen werkt niet. Alle suggesties zijn welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quintenkamphuis
Ik heb het na een hele lange dag eindelijk weten op te lossen naar aanleiding van deze video:

YouTube: MSM Download Tool - Unbricking / Reflashing stock Oxygen OS for Onep...

Hopelijk hebben anderen hier ook wat aan.