I want to hire some professionals to get the Ac installation removed in my home. I have two units. I got quoted 700 euros to uninstall and dispose the two units. Is this the price I should expect for uninstallation?
Vraag
Alle reacties
Klinkt wel vrij prijzig, je hebt een STEK gecertificeerde monteur nodig vanwege de koudemiddelen. Maar dit is allemaal makkelijk bereikbaar en toch niet heel veel uren werk.
Maar volgens mij hebben de airco installateurs het redelijk druk dus dan krijg je dit soort prijzen.
Maar waarom wil je er vanaf? Zijn ze kapot? Airco in een appartement is toch wel prettig in de zomer, over het algemeen?
Maar volgens mij hebben de airco installateurs het redelijk druk dus dan krijg je dit soort prijzen.
Maar waarom wil je er vanaf? Zijn ze kapot? Airco in een appartement is toch wel prettig in de zomer, over het algemeen?
I looked into finding a STEK certified technician.
They are broken
They are broken
als het inclusief herstel doorvoeren is, lijkt het me een redelijk normale prijs, zij moeten namelijk ook kapotte materialen afvoeren en je zit op een moment waar te weinig installateurs zijn voor aantal aanvragen.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/jS2p1MpP8mdFCp8HWTdbSreI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/IA1h4Eu57eTMSNc8AHCcyszU.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JJo64ndO2lq7FQ18wg355KQZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/GnjYgUgCmmEbWY4m0zvgI6Xq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/QnOA4EJjgiTVlmUL3ozKIg2J.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/2PYKkyUG97cLjkMCGA5XDqho.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/A36kPXFy5uNLchiKZfWXCfAA.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/wvWx9aFQQhRIvDWWQCIzxQoP.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/EGWzhQUaR8IKfz2LgOcsRRCX.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Mc6fE21M20jdfaQAhyGjJsXA.jpg?f=fotoalbum_tile)