Mijn vraag Hoi ! Ik gebruik al 17 jaar Winamp voor mijn internet radio. Recent heb ik problemen met het afspelen van songs, en dit is uit het niets gekomen.... Als ik dubbel klik op een file zou die moeten afspelen. Dit gebeurt niet.... Winamp sluit na enkele seconden af. Soms speelt er een stukje van de file en loopt Winamp vast. Soms doet ie het ineens weer wél - blijkbaar als ie lang genoeg gedraaid heeft.
Als ik gewoon op de "play" button klik loopt wél alles goed.
Ik kan echter géén nummers selecteren om af te spelen en dat is voor een radio zéér on-praktisch.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik Winamp 5.9.2 Build 10042. Stream met Edcast.. PC Medion van 10 jaar oud. Mengpaneel Yamaha MG16XU;
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb Zowat alles.... Laatste nieuwe versie van Winamp gedownload. PC en mengpaneel drivers allemaal bijgewerkt. Diverse forums doorzocht, maar niets gevonden. Buffer van Winamp vergroot, zowel bij input als output... enz. Ben een beetje wanhopig ...
Help pls
...
Als ik gewoon op de "play" button klik loopt wél alles goed.
Ik kan echter géén nummers selecteren om af te spelen en dat is voor een radio zéér on-praktisch.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik Winamp 5.9.2 Build 10042. Stream met Edcast.. PC Medion van 10 jaar oud. Mengpaneel Yamaha MG16XU;
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb Zowat alles.... Laatste nieuwe versie van Winamp gedownload. PC en mengpaneel drivers allemaal bijgewerkt. Diverse forums doorzocht, maar niets gevonden. Buffer van Winamp vergroot, zowel bij input als output... enz. Ben een beetje wanhopig ...
...