Aanschafadvies PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eide
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05-2024
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer zal primair gebruikt voor voor gaming. Daarnaast zal het systeem gebruikt worden als thuiswerkmachine. Hier hoeft het feitelijk niets bijzonders te kunnen.. Mijn voorkeuren in gaming zijn Open World action games, RPG's en Space Sims.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn totale budget is is in totaal €2500,-. Hier valt wel iets in te spelen, maar het streven is wel om hier ongeveer op uit te komen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur aanschaffen is niet noodzakelijk.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek naar een systeem waarmee ik de meeste titels op hoge resolutie kan draaien.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga het systeem deels betalen met een PC-plan van werk met het oog op thuiswerken. Hieruit volgt wel een eis dat alle componenten op een factuur moeten staan. Ik heb de Game-PC topics voor een 1080p en 1440p systeem gezien, maar per winkel componenten bestellen wordt het niet.

Ga je overklokken?
Alleen als het voor een leek te doen is.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben op zoek naar een systeem van een winkel of leverancier die mij binnen mijn budget de beste prijs/kwaliteit oplevert. Ik ben immuun voor randzaken als RGB en of de kast mooi of lelijk is. Ik ben louter op zoek naar functioneel het beste systeem voor mijn budget. Concreet ben ik eigenlijk op zoek naar een best buy advies op basis van een pre-built systeem of componenten van een winkel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:36
Kijk naar Desktop Best Buy Guide - Oktober 2023/De beste game-pc's voor 1440p en 4k/4k-gamesysteem, en ga met zo'n lijst naar een partij die assembleert, bv Azerty, SiComputers, Alternate zijn bekende namen die dat doen. En kijk ook eens naar de goedkopere 1440p build in dat artikel, die voldoet misschien al aan al jouw wensen voor minder geld.