Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geavdw
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21-03-2024
Mijn vraag
Onze dochter (verstandelijke beperking) heeft een samsung tablet om op internet netflix, youtube enzo te kijken. Het probleem is dat zij vaak bij de instelling zit, soms taal op koreaans of alles staat op uitleg van de toetsen of vliegtuigstand zo dat ze niet meer op internet kan enzo. Zij kan de tablet dan niet meer gebruiken. Ze is eenmaal per week thuis dan veranderen wij het weer. Maar is er een programma waarmee we kunnen voorkomen dat dit gebeurt. Dus wel internet maar verder niet
Gewone kinder beveiliging is niet voldoende

Mvg Gea

...
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geavdw
Probleem is dat er iemand moet zijn op de tablet te openen. Zij kan geen code of iets invullen. We zijn daarom al van laptop naar tablet gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik had dan juist een laptop in kiosk mode gemaakt. Maar mogelijk dat dat met Android ook mogelijk is. Met deze query op DDG kom ik wel wat relevante hits tegen, wellicht dat je daar wat aan hebt: https://duckduckgo.com/?q=android+kiosk+mode

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Geavdw een homescreen app gebruiken, zoals bijvoorbeeld, Nova, en op je homescreen alleen zetten waar ze bij mag, het icoontje naar de drawer en instellingen weghalen.

De enige manier om dan nog in settings te komen is via de notificatiebalk, maar dit scheelt wellicht al iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geavdw
Bedankt, ik ga beide bekijken.
Pagina: 1