railsysteem Groepenkast

Pagina: 1
Acties:
  • 816 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ib-
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14-03 12:00
Mijn vraag
...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_D-Qk6jku3kIqSv4aK7_3EH81hA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LYlX7B4CGqZzmR7R3g3IJjIa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aNrhQdsgNv0tNXAgrntmK0855W0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CfxRJdnRf1VqiAlFqimOErM9.jpg?f=fotoalbum_large

Beste Mensen

ik heb dit aansluitklem niet gevonden, mischien iemand weet welke aansluitklem kan gebruiken inplaats dit

alvast bedankt
...

Beste antwoord (via Ib- op 21-03-2024 11:42)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53
Dit is een kast van Weber, dat bestaat niet meer. Het is overgenomen door Hager maar ik geloof niet dat die dergelijke onderdelen nog leveren.

De dubbele rails maken het lastig om er gewoon een universele railklem op te schroeven. Die dubbele rails zijn zeldzaam, van de afgelopen jaren ken ik iets dergelijks eigenlijk alleen van ABB...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jmLLNy72VPp9G1SlFb2tidhAmc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VkrLbvLPnN6L2c6xTUuCpG06.png?f=fotoalbum_large

Misschien dat de klemmen van ABB dan ook passen maar dat zou je moeten uitmeten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCuNPwLYP2fgTncGi9bjC3MD2mY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RtyrCmd1o5ECU1ZlJzoQ7SJM.png?f=fotoalbum_large

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:33

dragonhaertt

@_'.'

Dit is niet een gemiddelde meterkast, en ook niet toegestaan in een meterkast in Nederland.
Als jij een wijziging wil uitvoeren op deze installatie én het is een meterkast in Nederland zal je dit geheel moeten vervangen.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ib-
[Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fe3aRYDXT5gqy7hX65osdSmkP6k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H0wLtsWQlZdALbTiF5Dp90EI.jpg?f=fotoalbum_large

Dankjewil voor uw antwoord, ik heb dit foto in facbebook gevonden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 13:52
Gezien de dikte van de draden, gaat dit over groot een vermogen/capaciteit. Ik zou hier niet zomaar aan durven te sleutelen.

Ik zie net je foto van 160A. Ik zou hier dan echt van wegblijven, tenzij je specifieke kennis en ervaring hiervan en in hebt. Dit is geen huis aansluiting van 3 * 25A / 1 * 35A.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Xander
Dit is een kast van Weber, dat bestaat niet meer. Het is overgenomen door Hager maar ik geloof niet dat die dergelijke onderdelen nog leveren.

De dubbele rails maken het lastig om er gewoon een universele railklem op te schroeven. Die dubbele rails zijn zeldzaam, van de afgelopen jaren ken ik iets dergelijks eigenlijk alleen van ABB...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jmLLNy72VPp9G1SlFb2tidhAmc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VkrLbvLPnN6L2c6xTUuCpG06.png?f=fotoalbum_large

Misschien dat de klemmen van ABB dan ook passen maar dat zou je moeten uitmeten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCuNPwLYP2fgTncGi9bjC3MD2mY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RtyrCmd1o5ECU1ZlJzoQ7SJM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
Ik zou trouwens ook weinig vertrouwen hebben in hoe de huidige klemmen gemonteerd zijn. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jta-uL2D_pHfGyu0_8TCxuuh-3I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GTSnrG3QF7sLXpPQxokdAk2p.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ib-
dan je adviseert mij niet om ABB aftakblok te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:41

StarWing

Huh ?!?

Koperen lat kopen van 5mm en zelf maken geen optie ? Als je aan zulke zaken gaat sleutelen heb je vermoedelijk wel een zaag, boor en tappenset liggen ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ib-
StarWing schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:35:
Koperen lat kopen van 5mm en zelf maken geen optie ? Als je aan zulke zaken gaat sleutelen heb je vermoedelijk wel een zaag, boor en tappenset liggen ?
Nee, Dat mag niet in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ib-
Ib- schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:27:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

Zo te zien is deze installatie niet van TS, en ook een industriële installatie, geen huisinstallatie.

Ik denk dat @Ib- graag iets wil wat er op lijkt, maar dit is in thuisinstallaties niet aan te raden.

Wat wil je precies bereiken? Het is lastig advies geven als we niet weten wat je hebt en wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ib-
dragonhaertt schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:02:
Zo te zien is deze installatie niet van TS, en ook een industriële installatie, geen huisinstallatie.

Ik denk dat @Ib- graag iets wil wat er op lijkt, maar dit is in thuisinstallaties niet aan te raden.

Wat wil je precies bereiken? Het is lastig advies geven als we niet weten wat je hebt en wat je wil.
Ja klopt, dat is niet huisinstallatie, dat is een gebouw met eigen transformator, en ik wil hier aftakken voor nieuwe groep (160 mes zekering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:52

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft niks te maken met computerhardware. Schopje naar Bouwen en Klussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ib-
br00ky schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:13:
Dit heeft niks te maken met computerhardware. Schopje naar Bouwen en Klussen.
Sorry, dit eerst post plaatsen en ik wist niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ib- schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:11:
[...]
Ja klopt, dat is niet huisinstallatie, dat is een gebouw met eigen transformator, en ik wil hier aftakken voor nieuwe groep (160 mes zekering)
Aangezien het toch zakelijk is, zou ik gewoon een professional daarvoor inhuren?

Ik zou in een installatie als deze niet graag zelf wat aanprutsen iig :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:13
Ik zou TS met klem adviseren om hier een professional bij te halen. 160A is geen grap en levensgevaarlijk als je niet weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

Als dit professioneel is, neem ik aan dat je hier ook normen voor hebt om aan te voldoen.

Ik ga geen advies geven voor iets waar iemand anders voor betaald wordt.

Dit zijn niet het soort vragen die je via een forum beantwoordt hoort te krijgen. Vraag het aan je baas of huur een professional in. Ga hier niet zelf aan knutselen als je zelf geen professional bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ib-
Xander schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:11:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dankjewil, ik ga kijken als het past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
SpelFaut schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:24:
Ik zou TS met klem adviseren om hier een professional bij te halen. 160A is geen grap en levensgevaarlijk als je niet weet wat je doet.
Daar sluit ik mij bij aan en dat is de reden dat ik het topic ook sluit. Ik voel mij er niet senang bij om het topic te faciliteren bij iemand die nu al vragen stelt over dit soort type installaties.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.