Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 22:33
Om meteen met de deur in huis te vallen. Heeft iemand nog een Lifetime license voor sygic premium met live traffic (verkocht medio 2016/2017) die niet meer wordt gebruikt??

Dan mijn vraag.

Doordat ik via het werk als lease een youngtimer ben gaan rijden, Range Rover Vogue, ben ik ook naar een navigatie anno 2005 gegaan.
Das wel anders dan de versie in mij proceed met lifetraffic.

Ik heb een 10" Android Auto scherm besteld (moet nog geleverd worden) en daarop wil ik mij navigatie laten lopen.
Ik vind het prettig om bij lange (vakantie)ritten de zoom functie uit te zetten. In de steden of nabij bestemming zet ik hem meestal wel weer op de autozoom functie.
Dit mis ik op Google Maps. Waze heb ik nog niet echt getest.

Ik zit na te denken over het gebruik van TomTom of sygic.
Met TomTom heb ik icm lifetraffic op een ouderwetse TomTom kastje positieve ervaringen gehad
Zelf heb ik ook heel lang sygic gebruikt. Ik gebruikte het al toen het macGuider heette.
Sinds dat ik een lease auto heb, was een app of kastje niet meer nodig.

Mijn verhaal rondom sygic was als volgt. Ik had voor de vakantie een jaar premium gekocht. En vlak daarna kwam en voor €10,- meer een aanbieding met lifetime lifetraffic.

Maar bij alle apps (muv Waze en Maps) is lifetraffic betaald. Zowel TomTom en sygic bieden wel proefabo's. Maar dat is niet handig icm testen tijdens de vakantie. Bovendien heb ik mijn Android scherm nog niet binnen.

Ik neig naar sygic en vandaar ook mijn initiële vraag om van iemand zijn code over te kunnen nemen.
Maar ook de vraag welke navigatie met lifeteaffic kunnen jullie bij aanbevelen?

Oh ja wij rijden rijden richting eindbestemming door Zwitserland en voor odido valt dit buiten de eu en heb dus daar geen internet. Kan je dan wel blijven navigeren? Ik snap dat lifetraffic het dan niet doet.

Alvast bedankt voor jullie input en hoop dat iemand zijn sygic premium niet meer gebruikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Waze.

Met maps op nummer 1. Vind waze overzichtelijker.
Met maps gewoon thuis de maps Zwitserland downloaden, die paar kb aan trafic info overleef je wel buiten je bundel

The problem with communication is the illusion it has taken place.